تاریخ انتشار: 1400/02/10 19:13
کد خبر: 40323

شمار غایبین الشرطه برابر استقلال به 7 نفر رسید

الشرطه عراق در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب با لشگری از بازیکنان غایب خود به مصاف استقلال می رود.
 شمار غایبین الشرطه برابر استقلال به 7 نفر رسید

استقلال امشب و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 22:15 به مصاف الشرطه عراق می رود. هر نتیجه ای غیر از پیروزی آبی پوشان، منجر به حذف آنها از این رقابت ها خواهد شد.

پیش از این، صفحه رسمی الشرطه در فیس بوک از غیبت علی فائز مدافع اصلی خود در دیدار با استقلال خبر داده بود. این بازیکن به دلیل احساس درد از ناحیه شکم، در هر دو جلسه تمرینی این تیم پس از بازی با الدحیل غایب بود و به دیدار استقلال نمی رسد.

علی حصنی مهاجم این تیم در تمرین گذشته به دلیل آسیب دیدگی، به صورت انفرادی به تمرین پرداخت و علاء علی مهاوی نیز تنها تمرینات بدنسازی را در سالن انجام داد که رسیدن آنها به بازی امشب نامشخص است.

اما جدا از این سه بازیکن، اکنون رسانه "المدی پیپر" عراق خبر از غیبت 4 بازیکن دیگر داد. محمد حمید سنگربان دوم الشرطه و حسن عاشور مدافع این تیم بازی با استقلال را از دست داده اند. همچنین رافائل سیلوا و گیلمن ریواس هر دو بازیکن خارجی این تیم نیز به بازی امشب نخواهند رسید.

این رسانه نوشته است که ریواس به دلیل بیماری مادرش، پیش از بازی با الدحیل عربستان را به مقصد بغداد ترک کرده است. مادر ریواس به دلیل کسالت، در بیمارستانی در استان الانبار عراق بستری شده و این بازیکن نیز با کسب اجازه از کادرفنی، راهی عراق شده است تا بدین ترتیب شمار غایبین قطعی الشرطه در برابر استقلال به 5 نفر برسد و وضعیت علی حصنی و علاء مهاوی نیز قبل از بازی بررسی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkgqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اول اردیبهشت رویایی کریمی با استقلال+تصاویر