تاریخ انتشار: 1400/02/14 08:00
کد خبر: 40121

استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در آسیا است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و شاگردان فرهاد مجیدی این توانایی را دارند تا پس از سال‌ها جام را به ایران بیاورند.
استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در آسیا است

«محمد نوری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اینکه استقلال در گروه مرگ به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی می‌شود نشان از قدرت پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن دارد.

وی افزود: استقلال در فاز هجومی عالی بود و بازیکنان خط حمله استقلال به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دادند. استقلال با این مهاجمان توانایی آن را دارد به تمام تیم‌های آسیایی گل بزند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال مشکلاتی در لیگ قهرمانان آسیا داشت، اشتباهات آنها باعث شد تا هشت گل دریافت کند. البته در دو بازی برگشت مقابل تیم‌های الشرطه و الاهلی آنها به خوبی وظایف خود را انجام دادند.

نوری تصریح کرد: استقلال و الهلال عربستان جذاب‌ترین بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیاست و دو تیمی رودرروی هم قرار می‌گیرند که توانایی قهرمانی را دارند. استقلال با نتایجی که در دور مرحله مقدماتی بدست آورد توانایی شکست دادن نماینده عربستان را دارد.

وی تاکید کرد: استقلال شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و شاگردان فرهاد مجیدی این توانایی را دارند پس از سال‌ها جام را به ایران بیاورند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: از این پس باید تمرکز استقلال روی لیگ برتر باشد تا با جمع‌آوری امتیازات لازم به صدر جدول رسیده و قهرمان لیگ برتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoz8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قایدی فراتر از یک ستاره؛ کریمی جانشین پیدا کرد