تاریخ انتشار: 1400/02/14 11:53
کد خبر: 40106

با تعویق فینال لیگ/ سپاهان - پرسپولیس جذاب‌تر می‌شود!؟

«تعویق دیدار تیم‌های سپاهان و‌ پرسپولیس، انتظار‌ها برای دیدن حساس‌ترین بازی فصل طولانی‌تر شد»
با تعویق فینال لیگ/ سپاهان - پرسپولیس جذاب‌تر می‌شود!؟

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر تیم‌های سپاهان و پرسپولیس باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

بدون شک این دیدار حساس‌ترین و سرنوشت ساز ترین دیدار این فصل رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

سپاهان و‌ پرسپولیس در این فصل شانه به شانه یکدیگر در حال حرکت به سوی قهرمانی هستند و در حال حاضر با کیفیت‌ترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه می‌دهند.

بر اساس برنامه این دیدار می‌بایستی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شد اما به دلیل قرنطینه کردن تیم پرسپولیس پس از بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان این دیدار به روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت موکول شد.

سپاهان در طول  یک‌ماه اخیر تنها دو‌دیدار رسمی را برگزار کرده که دیدار با نساجی در لیگ برتر و خوشه‌طلایی در جام‌حذفی بوده، و در سوی دیگر پرسپولیس شش بازی سنگین به فاصله سه روز یک بار را در لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته است که هر دو‌تیم می‌توانند از شرایط خود هم سود ببرند هم متضرر شوند و قطعا اگر هرکدام در این بازی شکست بخورند، شرایط خود را بد و‌شرایط تیم‌حریف را بهتر عنوان خواهند کرد و‌حالا با این تعویق دو‌روز دست کم پرسپولیسی‌ها می‌توانند استراحت بیشتری کرده و تأثیر خستگی ناشی از مسابقات آسیایی برای آنها کمتر شود.

دیدار سپاهان پرسپولیس به نوعی فینال لیگ بیستم خواهد بود و‌ الکلاسیکوی ایران با توجه به سطح فنی تیم‌ها و سرمربیان جوان و خوش فکری همچون محرم‌نویدکیا و یحیی‌گل محمدی می‌تواند یکی از زیبا‌ترین بازی‌ها فصل را در معرض نمایش قرار دهد.

به قلم پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4begke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور سمیعی در تمرین پرسپولیس و گفت و گو با گل محمدی