تاریخ انتشار: 1400/02/17 16:54
کد خبر: 39946

وضعیت مبهم مصلح و خلتعبری برای بازی با پرسپولیس/مدافع سپاهان تست کرونا نداده است

وضعیت دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص نیست.
وضعیت مبهم مصلح و خلتعبری برای بازی با پرسپولیس/مدافع سپاهان تست کرونا نداده است

امروز اخباری منبی بر ابتلای شایان مصلح به کرونا و غیبت او مقابل پرسپولیس منتشر شد اما ابتلای مدافع سپاهان به کرونا هنوز مشخص نیست و وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد.

عباسعلی ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در این مورد گفت: ما روز گذشته پیش از تمرین، از بازیکنان و دیگر اعضای تیم تست گرفتیم. من از اعضای تیم خواسته‌ام؛ اگر کوچکترین علائمی داشتند که مشکوک به کرونا بود حتما با من تماس بگیرند و اطلاع بدهند.

وی افزود: شایان مصلح روز گذشته قبل از حضور در تمرین با من تماس گرفت و گفت آبریزش بینی و کمی سوزش گلو دارم. به او گفتم در تمرین حاضر نشود تا ظرف دو روز آینده از او تست بگیریم. چون فرد علامت دار طی 24 تا 48 ساعت اول ممکن است حدود 30 درصد منفی کاذب داشته باشد و به همین خاطر هر کسی علامت داشته باشد را از تیم جدا می‌کنیم و طی 48 ساعت بعدی از او تست می گیریم. حتی در این مدت ممکن است نتیجه آزمایش یک بازیکن منفی شود و انتظار دارد که در تمرین باشد. به همین خاطر هیچ وقت زودتر از این زمان از فرد علامت دار تست نمی‌گیریم اما او را از تیم جدا می‌کنیم.

پزشک سپاهان گفت: سلامتی کل مجموعه برای ما مهم است. روز گذشته کلیه اعضای تیم طبق روال، تست دادند که خداراشکر هیچ مورد مثبتی نداشتیم. من همان لیستی را که از آزمایشگاه مرجع خودمان دریافت کردم، در اختیار دکتر هراتیان قرار دادم. در این لیست حتی نام رانندگان و عزیزان خدمات هم وجود دارد اما نام شایان مصلح نیست چون او اصلا همراه تیم تست نداده که مشخص شود منفی بوده یا مثبت است. به خاطر علائمی که داشت به او گفتیم در تمرین حاضر نشود. فردا صبح از او تست می گیرم که اگر منفی بود مشکلی برای همراهی تیم ندارد اما اگر مثبت شد، به قرنطینه می‌رود.

ربیعی در مورد وضعیت بدنی بازیکنان سپاهان، اظهار داشت: خداراشکر مشکلی از این بابت در تیم نیست و به جز محمدرضا خلعتبری، تمام بازیکنان در آمادگی به سر می‌برند. خلعتبری مشکلاتی در عضله دارد که MRI گرفتیم و در اختیار فیزیوتراپ تیم قرار دارد. منتظر تشخیص فیزیوتراپ هستیم. وضعیت نهایی او فردا مشخص می شود که می تواند مقابل پرسپولیس بازی کند یا خیر.

محمد نژاد مهدی به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در بازی با پرسپولیس نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjkvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعویق دیدارهای پرسپولیس- سپاهان و دربی + فیلم