تاریخ انتشار: 1400/02/17 18:17
کد خبر: 39942

پیروانی: به تیم‌های بزرگی که در آسیا حرف اول را می‌زنند یک موقعیت هم ندادیم/ می‌توانیم رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است، در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند و رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنند.
 پیروانی: به تیم‌های بزرگی که در آسیا حرف اول را می‌زنند یک موقعیت هم ندادیم/ می‌توانیم رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم

امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیمی است که خودش را در جدول پیدا کرده و یک کادر فنی خوب هم دارد. تیم ما هم بعد از پشت سر گذاشتن مشکلاتی که همه به آن واقف هستند و نیاز به بازگویی ندارد، خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام داده است. امیدواریم که همان شرایط خوبی را که در نیم‌فصل اول و 10 هفته ابتدایی داشتیم، دوباره پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات، بازیکنان مصدومی داریم که نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. البته بازیکنان جوان و مستعد خوبی داریم و می‌توانیم جایگزین کنیم. ان‌شاءالله نتیجه‌ای را که مدنظرمان است، بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه این تیم چندین هفته است در گلزنی موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند که نسبت به عدم گلزنی تیم ما نگران باشند. وقتی که یک تیم را ارزیابی می‌کنند، اگر آن تیم توپ را خوب به محوطه جریمه حریف برساند مشکلی ندارد، ولی وقتی در گلزنی موفق نیست بخش زیادی از آن به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود. امیدواریم که با رفع شدن مشکلات‌مان و البته با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم مشکل گلزنی ما حل شود و به گل هم برسیم.

پیروانی در مورد اینکه صنعت نفت مانند سال گذشته در نیم‌فصل دوم وارد بحران شد و اینکه این تیم برای خروج از بحران در ادامه لیگ برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: سال گذشته تیم صنعت نفت علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشت تیمی بود که نفراتش دو سه سال کنار هم بودند، ولی تیم ما امسال جدید است و خیلی طول می‌کشد تا بازیکنان جدید هماهنگ شوند.  ما در بازی‌هایی که واگذار کردیم، منهای یکی دو بازی مستحق شکست نبودیم. در بازی با پدیده یا مقابل پرسپولیس و حتی سپاهان، بازی‌های خوبی انجام دادیم. ما به لحاظ آماری کیفیت خوبی داشتیم و به تیم‌های بزرگی که در آسیا حرف اول را می‌زنند، یک موقعیت گل هم ندادیم. در یکی دو بازی آخر هم روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم. امیدواریم که فردا شرایط متفاوتی داشته باشیم و امیدواریم که استارت موفقیت دوباره صنعت نفت مقابل آلومینیوم زده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «صنعت نفت می‌تواند رتبه فصل گذشته‌اش در لیگ را کسب کند؟»، گفت: اگر اشتباه نکنم رتبه سال گذشته تیم هفتم بود. ما براساس ذهنیتی که داریم امیدواریم که رتبه تک رقمی داشته باشیم و این رتبه می‌تواند پنجم، ششم و یا هشتم هم باشد. ما بازی‌های ساده‌تری روی کاغذ داریم و شش بازی در خانه با تیم‌های انتهای  جدولی داریم. اگر آن امتیازات را کسب کنیم شاید بتوانیم رتبه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این موضوع که این تیم در هفته‌های پایانی بازی‌های سختی مقابل تیم‌های انتهای جدولی خواهد داشت، عنوان کرد: این موضوع یک مقدار به ما کمک می‌کند. تیم‌ها مقابل ما در آبادان فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند و ما بهتر می‌توانیم استفاده کنیم. تیم ما مشکلاتی داشته است. مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و عدم تقویت تیم برای‌مان دردسر ایجاد کرده است. همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم تقویت شدند، اما ما دچار مشکل بودیم. ما امیدوار هستیم تا بازی‌های پایانی را با پیروزی به پایان برسانیم تا نتیجه بهتری بگیریم و از بحران خارج شویم. تیم‌هایی موفق هستند که طبق برنامه‌ریزی جلو بروند، ولی ما در یکسری از اوقات نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و من به‌عنوان مربی این تیم امیدوارم که شرایط خوبی برای تیم رقم بزنیم.

پیروانی در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش اظهار کرد: سه بازیکن مصدوم داریم که امروز مشخص می‌شود می‌توانند فردا به ما کمک کنند یا نه. قطعاً یکی دو نفر از آنها نمی‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb9gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت نفت