تاریخ انتشار: 1400/02/18 20:25
کد خبر: 39871

اختصاصی/ یک مسابقه و این همه پیچیدگی؟!/ تعویق و تعویض برای حاشیه درست کردن!

بعد از تعویق بازی استقلال و ذوب‌آهن، داور این مسابقه نیز عوض شد تا کلی داستان درست شود! داستانی که خیلی راحت می شد، مدیریت کرد ولی این کار را نکردند تا الکی بازی را بهم بپیچانید!
اختصاصی/ یک مسابقه و این همه پیچیدگی؟!/ تعویق و تعویض برای حاشیه درست کردن!

در حالی قرار است، فردا دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شود که این مسابقه با دو روز تاخیر انجام‌ خواهد می شود. همین تاخیر دو روزه کلی انتقاد و حواشی را بهمراه داشت، که ناگهان داور مسابقه نیز تغییر کرد تا " قوز بالاقوز" شود! داستان اینگونه است که در ابتدا قرار بود پیام حیدری قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده بگیرد، ولی چون بازی به تعویق افتاد و پیام حیدری هم باید به مسابقات AFC کاپ اعزام می‌شد، داور مسابقه نیز تغییر کرد و رضا عادل جایگزین حیدری شد. شاید در فوتبال حرفه‌ای بارها از این اتفاقات رخ دهد، ولی همین که ابتدا یک مسابقه هم به تعویق می افتد و بعد داور آن تیز عوض می شود، خودش حاشیه درست می‌کند که هر تیمی می تواند به آن معترض شود؛ بخصوص تیمی که از اول به خاطر به تعویق افتادن مسابقه، شاکی بود و اصلا نمی خواست این اتفاق رخ دهد و کلی ضرر کند. حال اینکه داور هم عوض شده خیلی راحت می تواند کلی طلبکار شود.

 متاسفانه خیلی راحت، مسابقه پیش روی تیم های استقلال و ذوب‌آهن آهن، ذهن ها را درگیر خودش کرده که هر اشتباهی از سوی قاضی میدان صورت بگیرد، صدای تیم مقابل را در خواهد آورد. حال چه استقلال باشد چه ذوب آهن که امیدواریم این مسابقه که بی‌جهت پیچیده کردند و "آتو" دست مربیان، بازیکنان و مدیران‌ دادند، حواشی زیادی نداشته باشد و به خوبی و خوشی به پایان برسد، تا قبل دربی شاهد جنجال و سایر مسائل نباشیم.

به قلم علی‌ مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zklxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیررسانه ای باشگاه استقلال جدا شد