تاریخ انتشار: 1400/02/23 20:20
کد خبر: 39571

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای سه امتیاز این بازی به میدان می‌رود و با توان بازی خواهدکرد.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم

مجید محافظت کار امروز (پنجشنبه- ۲۳ اردیبهشت) در نشست خبری پیش از بازی با گل ‌گهرسیرجان با تشکر از میزبانی باشگاه گهرگل، اظهارکرد: تیم گل‌گهر تیم باشخصیت و با ساختار خوبی است که از کادر فنی خوبی سود می‌برد و یکی از پرافتخارترین سرمربیان فوتبال ایران هدایت این تیم را برعهده دارد. امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم و هواداران ذوب‌آهن رخ دهد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط محمودآبادی، رنجبری و حسینی سه بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت: در چند روز اخیر با تدابیری که سرمربی تیم داشتند، تمام تمرکز ما برای ریکاوری خوب بازیکنان بود تا آماده بازی شوند و بازیکنانی که نام بردید نیز جز نفرات تیم هستند که شامل همین برنامه بوده و مشکل خاصی نداریم، به جز قاسم حدادی فر که مصدوم است بقیه بازیکنان آماده و سرحال هستند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ خبرنگاری که پرسید با توجه به سیستم بازی مورد علاقه حسینی که دفاعی است، آیا فردا ذوب‌آهن به دنبال یک بازی دفاعی و یک امتیاز است یا تغییر رویه می‌دهد، خاطرنشان کرد: این نظر شما است و محترم، اما ذوب‌آهن با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای سه امتیاز این بازی به میدان می‌رود و با توان بازی خواهدکرد، اینکه فردا چه برنامه‌ای خواهیم داشت و چه اتفاقی بیفتد به نظرم ۲۴ ساعت صبر کنیم تا در زمین شاهد آن باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk7r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادمی : داور یک گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرد / دست نشان خدمات زیادی برای فوتبال کشور انجام داد
سرمربی علم و ادب تبریز در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :