تاریخ انتشار: 1400/02/24 10:12
بختیار: ان‌شاالله استقلال برنده بازی باشد
کد خبر: 39555

وریا برگشته تا استقلال برنده شود/همه بازیکنان دوست دارند با قلعه‌نویی کار کنند

بختیار رحمانی که به مدت یک ماه است به تیم دالکورد سوئد پیوسته توانسته عملکرد خوبی از خود بجا بگذارد .
 وریا برگشته تا استقلال برنده شود/همه بازیکنان دوست دارند با قلعه‌نویی کار کنند

بختیار رحمانی در مورد شرایطش در دالکورد گفت: اول از همه خدا را بابت حضورم در اینجا  شکر می کنم. در آذربایجان هم  شرایطم  خوب بود و فکر می کنم بعد از اینکه از آن جا آمدم  سه ماه انفرادی تمرین می کردم و بعد هم که به دالکورد آمدم و در ۴ بازی دو گل زدم و دو پاس گل دادم و تیم هم الان در صدر جدول است. عملکرد خودم و تیمم خوب است و انشاالله اتفاقات مثبت بیفتد.

او در مورد اینکه به نوعی با ناراحتی از ایران رفت و آیا قصد بازگشت دارد یا خیر ادامه داد: من ناراحت نبودم و نیستم. مسیر زندگی همین است و اگر خیلی کارها می‌کردم شاید اتفاقات بهتری از نظر فوتبالی می ماند اما من چنین آدمی نبودم و با مربیانی کار کردم که همه بازیکنان دوست دارند با آن ها کار کنند و در  راسش امیر خان قلعه‌نویی است که  همه دوست دارند با آن ها کار کنند.

این بازیکن در مورد دربی هم نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی خیلی سختی است ولی امیدوارم استقلال سه امتیاز را بگیرد زیرا به  خیلی به آن احتیاج دارد. وریای عزیز هم برگشته تا استقلال برنده دربی باشد و امیدوارم او و بچه ها بتوانند سه امتیاز را بگیرند. بچه ها استرس خاص خودشان را دارند و ان‌شاالله استقلال برنده بازی باشد.

وی که زمانی کاپیتان فولاد بود در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چندسال جام باشگاه ها بودم . این را می دانم که دست و بال آقا جواد بسته بود.  تیم های خوبی  روبروی فولاد بازی کردند و فولاد در همان اوایل کار فوق العاده ظاهر شد و کمتر تیمی می تواند مقابل السد آن گونه بازی کند. البته بدن آنها به مرور افت کرد و حذف شدند. در کل به فولاد خسته نباشی می‌گویم و  امیدوارم در لیگ برتر موفق باشند .

رحمانی که علاقه خاصی به امیر قلعه‌نویی دارد در پایان صحبتهایش را با یادآوری از روزهای کار با او تمام کرد:  مربیان خوب زیادی داشتم ولی  خیلی از اتفاقات زندگی فوتبالی ام را در  تراکتور و ذوب آهن مدیون امیر خان هستم و از صمیم قلب  برایش احترام قائلم . امیر خان  همه چیز را از فوتبالیست بیرون می کشد و  در هر تیمی باشد آن تیم را قهرمان می کند .زمانی که او  سپاهان را تحویل گرفت این تیم سقوط می کرد اما در نهایت آن را دوم جدول تحویل داد و در حال حاضر هم در گل‌گهر هم همین کار را می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d958j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله قایدی به رکورد مجیدی (عکس)

اتفاقاتی که در تمرینات استقلال می دیدم خیلی من را ناراحت میکرد
روایت بختیار رحمانی از روزهای تلخ استقلال