تاریخ انتشار: 1400/02/24 10:39
ترکیب احتمالی شاگردان مجیدی در دربی95
کد خبر: 39553

11 مرد آبی‌پوش استقلال مقابل پرسپولیس/ ترکیب هجومی استقلال/ فرهاد فقط برد می‌خواهد

فرهاد مجیدی برای کسب پیروزی در شهرآورد بزرگ تهران، احتمالا تیمش را به سه عنصر تهاجمی وارد زمین مسابقه می کند.
11 مرد آبی‌پوش استقلال مقابل پرسپولیس/ ترکیب هجومی استقلال/ فرهاد فقط برد می‌خواهد

استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای سالهای اخیر خود، امروز و از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. هر دو تیم به خوبی از تأثیر سه امتیاز این بازی بر روی تعیین تکلیف روند قهرمانی این فصل آگاهند.

 

* دروازه بان: همان همیشگی

فرهاد مجیدی در این دیدار باز هم انتخابی جز رشید مظاهری برای قفس توری تیمش ندارد. مظاهری که یکی از خوب های این فصل آبی پوشان بود، در دربی رفت موفق به ثبت کلین شیت نشد و هواداران استقلال امیدوارند که گلر تیمشان دروازه اش را بسته نگه دارد.

رشید فصل را خوب آغاز کرد و در لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه 8 گل دریافت کرد، ولی موفق به ثبت 3 کلین شیت و جزو دروازه بانانی بود که بیشترین سیو را در ACL داشت. او در این فصل 9 بار کلین شیت کرده و به دنبال دو رقمی کردن آمارهایش است. حامد لک با 11 کلین شیت بالاتر از اوست و مظاهری قصد دارد با بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی و دیدار معوقه با صنعت نفت، لک را بگیرد.

 

* خط دفاعی: عارف روی نیمکت

 

در خط دفاعی نیز سیاوش یزدانی مهره اصلی و قابل اعتماد مجیدی خواهد بود. یزدانی در این فصل برخلاف فصل گذشته که اسیر مصدومیت های طولانی شد، مهره اصلی خط دفاعی تیمش بوده ولی به دلیل عملکرد نوسانی هم پستی هایش، با سه بازیکن متفاوت در میادین ظاهر شده است.

با توجه به عملکرد خط دفاعی آبی پوشان در دیدار گذشته این تیم مقابل ذوب آهن، احتمالا شاهد سکونشینی غلامی خواهیم بود و محمدحسین مرادمند از ابتدا برای استقلال به میدان می رود ضمن اینکه محمد دانشگر هم در دسترس مجیدی است.

 

* کناره ها: نادری و کوهی از انگیزه

محمد نادری که پس از تغییر و تحولات روی نیمکت استقلال با سطح فنی بالاتری در ترکیب تیمش به میدان رفته است، امروز نیز مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و قصد دارد دربی رفت را که پراشتباه ظاهر شد، جبران کند. او که در بازی دور رفت با تصمیم محمود فکری تعویض هم شد، از سوی نیمکت سرخپوشان حرف هایی خطاب به خودش شنید. به نظر می رسد نادری قصد دارد عملکردش در بازی رفت را جبران کند.

 وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان نیز با رهایی از بند مصدومیت، دوباره به ترکیب اصلی بازمیگردد. او که سابقه گلزنی به پرسپولیس را نیز دارد، وظیفه سنگینی را در برابر حملات سرخپوشان از سمت چپ آنها و راست استقلال برعهده دارد.

 

* خط میانی: بازگشت فرشید

مهدی مهدی پور که در آغاز فصل آنچنان به کار گرفته نمی شد، این روزها به عنصر اصلی ترکیب تیمش تبدیل شده است. او در کنار مسعود ریگی وظیفه مهار هط هافبک توانمند پرسپولیس را برعهده دارند. فرشید اسماعیلی موفق شده است تا مصدومیتی که گریبانگیرش شد را پشت سر بگذارد. او در لیگ قهرمانان آسیا درخششی خیره کننده داشت و امید اول خط میانی استقلال در بازی امروز است.

 

* خط حمله: تمامی گزینه ها، روی میز

استقلال با تمامی عناصر تهاجمی خود پای به زمین مسابقه می گذارد. شیخ دیاباته به عنوان مهاجم نوک در برابر مدافعین پرسپولیس ظاهر می شود و ارسلان مطهری به همراه مهدی قایدی در دو طرف مهاجم اهل مالی آبی پوشان انجام وظیفه می کنند تا مجیدی از همان دقیقه اول با تمام قوا در برابر سرخپوشان ظاهر شود.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس:

رشید مظاهری – محمد نادری – محمدحسین مرادمند – سیاوش یزدانی – وریا غفوری – مهدی مهدی پور – مسعود ریگی – فرشید اسماعیلی – ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axq5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وریا برگشته تا استقلال برنده شود/همه بازیکنان دوست دارند با قلعه‌نویی کار کنند
بختیار: ان‌شاالله استقلال برنده بازی باشد