تاریخ انتشار: 1400/02/24 12:43
کد خبر: 39536

دربی‌بازترین عضو اردوی پرسپولیس کیست؟

کریم باقری 30 بار به عنوان بازیکن و مربی حضور در شهرآورد را تجربه کرده است.
دربی‌بازترین عضو اردوی پرسپولیس کیست؟

کریم باقری باسابقه‌ترین عضو اردوی پرسپولیس در دربی محسوب می‌شود. او که پیش از انتقال به اروپا، یک فصل در جمع سرخپوشان حضور داشت، اولین بازی خود در شهرآورد را همان زمان انجام داد اما بخش بزرگ تجربه‌اش را در دهه 80 و در خط میانی سرخپوشان به دست آورد. جایی که 8 بار هم به عنوان کاپیتان برای سرخپوشان به میدان رفت تا بالاتر از افشین پیروانی، چهارمین کاپیتان باسابقه قرمزها در شهرآورد لقب بگیرد.

کریم باقری در مجموع 15 بار به عنوان بازیکن در شهرآورد به میدان رفت و موفق شد با گلزنی در دربی 68، مسن ترین گلزن تاریخ این مسابقه شود. باقری سرانجام با خداحافظی از فوتبال در لیگ دهم، به دوره درخشان بازی اش برای قرمزها خاتمه داد و با همان 15 بازی شهرآورد را ترک کرد. او سپس به عنوان دستیار در کادر علی دایی به جمع قرمزها اضافه شد.

او تاکنون 15 بار هم به عنوان دستیار علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حضور داشته و امروز سی و یکمین تجربه حضور در شهرآورد را به ثبت خواهد رساند. این در حالی است که البته افشین پیروانی با 18 حضور در دربی به عنوان بازیکن، از این نظر رکورد بهتری دارد. سیدجلال حسینی نیز امروز برای چهاردهمین بار در دربی بازی خواهد کرد و امیدوار است تا با نقش آفرینی در فصول آینده، آمار بهتری نسبت به سرپرست کنونی قرمزها ثبت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwex8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه سازمان لیگ به سرخابی‌ها در آستانه داربی