تاریخ انتشار: 1400/02/25 08:09
کد خبر: 39446

کشتی طوفان زده نیازمند سکاندار کاربلد است /پدیده ای ها بدانند، تحول به تغییر لباس نیست

شهرخودرو یا به عبارتی پدیده، نیازمند تحول اساسی و بنیادی است که این تحول با تغییر لباس ممکن نیست.
کشتی طوفان زده نیازمند  سکاندار کاربلد است /پدیده ای ها بدانند، تحول به تغییر لباس نیست

مجتبی رجب زاده؛ شهرخودرو ها یا همان پدیده در دیدار با آلومینیوم اراک با طرح پیراهن ابومسلم وارد میدان  شدند تا بعبارتی تغییرات اساسی را به گمان خود از لباس آغاز کرده باشند!

اما سوال این است که تکلیف عنابی پوشان چه شد!؟ و چرا باید برای حل  مساله اقدام به پاک نمودن صورت مساله می کنید؟!

به گزارش فرتاک ورزشی،حکایت باشگاه مشهدی گویا هنوز در اول راه است و هر دم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد، تکلیف مدیریت و تغییر نام باشگاه تامل برانگیز بود الان شاهد تغییر لباس بوده ایم، غافل از این که درد جایی دیگر است و ربطی به تغییر لباس و نام باشگاه ندارد و این رفتارها پاسخ گوی مشکلات و کسب نتایج نا امید کننده نیست.

پدیده این روزها در کسب نتایج خوب عمل نمی‌کند در حالی که رقبای آن در انتهای جدول توانسته اند به شرایط خود  سرو سامانی بدهند و روز به روز نتایج بهتری کسب کرده و بعید نیست با ادامه این روند، در هفته های آتی شاهد اتفاقات نگران کننده ای برای پدیده باشبم.

سایپا با حصور فراز کمالوند، نساجی با ساکت الهامی، ذوب آهن با مجتبی حسینی، نفت مسجدسلیمان با محمود فکری و... تغییرات را در کادر فنی به وجود آورده تا خود را از گرداب انتهای جدول خلاص نمایند.

اگر ماشین سازی را تیمی سقوط کرده بدانیم، دومین قربانی از بین همین تیم ها خواهد بود و در حالی که همه رقبا با تغییر سکاندار خود دنبال عبور از دریای طوفان زده بوده تا به ساحل آرامش برسند، پدیده ای ها تغییر را در لباس جستجو نموده اند و انگار قرار است ابومسلم خراسانی به کمک آنها قرار است بیاید تا  معجزه ای برای آنها رخ بدهد.

مدیران پدیده هنوز شاید باور ندارند که این تیم را در اختیار گرفته و ممکن است. هر اشتباه و یا تعللی در تصمیم گیری، مسیر را برای آنها  به ناکجا آباد ختم نماید.

جان کلام اینکه فرصت ها یکی پس از دیگری برای شهرخودرو یا همان پدیده در حال از دست رفتن می باشد  و چنان چه تصمیمی منطقی گرفته نشود و تنها به فکر تغییرات ظاهری بود، چه بسا قرعه سقوط به نام این تیم در آید و مدیران این باشگاه بدانند، دوست آن است که حرفش را بگویید ولو این که  ناراحت کننده باشد و دشمن می‌گوید میخواستم بگویم، ما که گفتیم حال خود دانید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj6nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو مدعی قهرمانی به تقسیم امتیازات رضایت دادند