تاریخ انتشار: 1400/02/25 21:02
شهاب کرمی بازیکن اسبق پرسپولیس:
کد خبر: 39399

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ کیفیت دربی قابل قبول بود

هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص دربی95 گفت: جنگندگی بازیکنان پرسپولیس و میل به کسب پیروزی آنها را به سه امتیاز رساند.
پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ کیفیت دربی قابل قبول بود

شهاب کرمی بازیکن اسبق پرسپولیس که به همراه این تیم و هم چنین فولاد خوزستان، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است، در گفت وگو با فرتاک ورزشی در رابطه با دربی 95 که در نهایت با پیروزی 1بر0 به سود سرخ پوشان به پایان رسید، گفت: خدا را شکر بازی قابل قبولی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و علی‌رغم نبود تماشاگران در استادیوم، ولی هیجان تا حدودی بر این بازی حاکم بود .

کرمی در ادامه صحبت‌های خودگفت: دو‌تیم کیفیتی در سطح آسیا را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس توانست مزد جنگندگی‌های خود را بگیرد و در نهایت آل کثیر از موقعیت استفاده کرد و یک گل سه امتیازی و ارزشمند را برای این تیم به ثمر رساند .

photo_2021-05-15_17-08-08

هافبک پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: نکته منفی این بازی، صحبت‌های بسیار بازیکنان با داور بود که در نهایت در لحظات آخر شاهد آن اتفاق بودیم که ای‌کاش انجام نمی‌گرفت و بازی بدون هیچ گونه تنشی به پایان می‌رسید.

شهاب کرمی در ادامه گفت: هر دو تیم نشان دادند از شرایط خوبی در لیگ بیستم برخودار می باشند به ویژه پرسپولیس که عزم خود را برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی جزم کرده است و شاگردان یحیی گل محمدی نشان دادند که شایستگی این عنوان هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qpbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رأفت: حیف است این پرسپولیس قهرمان نشود/ استقلال و سپاهان به دنبال جوسازی بودند