تاریخ انتشار: 1400/02/27 11:08
کد خبر: 39307

نظری: نفت مسجدسلیمان جان گرفته است

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می‌گوید محمود فکری اهداف‌ این تیم را تحقق می‌بخشد و از عملکرد او رضایت‌ دارند.
نظری: نفت مسجدسلیمان جان گرفته است

محمد نظری،‌ مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار درباره دومین پیروزی نفت با محمود فکری اظهار کرد: پیش از حضور محمود فکری ۳‌، ۴ بازی امتیازی کسب نکردیم و نتوانستیم موفق عمل کنیم. به همین دلیل کادرفنی را تغییر دادیم و خداراشکر از ۹ امتیاز ممکن توانستیم ۷ امتیاز به دست آوریم و ۲ پیروزی و یک مساوی خیلی خوب داشتیم و همانگونه که پیش بینی کردیم، تیم‌مان جان گرفته است و امیدوارم دوباره به روزهای اوجش برگردد.

او با بیان این‌که داریم به اهداف‌مان نزدیک می‌شویم، عنوان کرد: تا امروز از کار آقای فکری، بازیکنان و اعضای تیم که واقعا زحمت می‌کشند، رضایت داریم. از همه کسانی که دارند تلاش می‌کنند تیم را به شرایطی که ما انتظار داریم برسانند تشکر و قدردانی می‌کنم. محمود فکری اهداف‌مان را تحقق می‌بخشد و از او رضایت مندی کاملی داریم. بازیکنان ما بسیار جوان و جویای نام هستند و کمتر در لیگ برتر بازی کرده بودند اما انگیزه و انسجام خیلی خوبی دارند.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: با اخلاقی که فکری دارد، نفت منسجم شده است و ما با تیم خوبی روبرو هستیم که از نظر کمی و کیفی در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان ما برای کاری که انجام می‌دهند سنگ تمام می‌گذارند و مدیریت محمود فکری باعث چنین اتفاق خوبی می‌شود. کادر فنی و کل باشگاه دارد به اهدافش نزدیک می‌شود و با همبستگی که در نفت وجود دارد ان‌شاءالله موفقیت حاصل خواهد شد.

او با بیان این‌که "ان‌شاءالله با این عملکرد تیم در لیگ می‌ماند،" گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده همین روند را ادامه دهیم. هواداران نفت هم بسیار دلسوزانه ما را همراهی می‌کنند. قبل از انتخاب فکری همه به دنبال مربی بومی بودند اما به گفته کارشناسان در خوزستان چندان مربی لیگ برتری نداریم و انگشت شمار و بیشتر در سطح لیگ یک و لیگ دو هستند. ما به خاطر هواداران این کار را کردیم اما متاسفانه امتیازات زیادی را از دست دادیم. سعی کردیم با انتخاب مربی جدید تیم را برگردانیم تا شرایط مساعد شود. خداراشکر اکنون هم داریم نتیجه می‌گیریم.

نظری اضافه کرد: هواداران به آینده خوشبین باشند. ممکن است کسانی بخواهند اخلال ایجاد کنند و تعداد کمی ممکن است به خاطر منافع‌شان مشکل ساز شوند اما در نهایت اکنون هواداران نفت دوست دارند تیم‌شان موفق شود. تیم‌های نفتی وقتی در لیگ یک باشند در یک چارچوب خاصی می‌توانند از بودجه‌های دولتی استفاده کنند و یک سری‌ها به دلیل این‌که به دنبال منافع شخصی باشند به فکر خودشان هستند نه منافع شهر و هواداران اما به هر حال این‌ مسائل در همه جا وجود دارد و طبیعی است. امیدوارم تیم‌مان به شرایطی که می‌خواهیم برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d956q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی 4 روزه تمرینات شاگردان فکری