تاریخ انتشار: 1400/02/28 15:00
کد خبر: 39233

بازیکن ذوب‌‌‌آهن: برنامه مسابقات ما را اذیت می کند/ بازی فردا با استقلال متفاوت از لیگ است

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برنامه مسابقات ما را تحت فشار قرارداده و اذیت می‌کند.
بازیکن ذوب‌‌‌آهن: برنامه مسابقات ما را اذیت می کند/ بازی فردا با استقلال متفاوت از لیگ است

رضا محمودآبادی در خصوص تقابل ذوب‌آهن مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی نباید اشتباه کنید چون تمام تیم‌ها با تمام قوا بازی می‌کنند. شرایط تیم ما خوب است. در بازی قبلی مقابل گل گهر عملکرد خوبی داشتیم و حقمان باخت نبود اما روی یک اتفاق گل بدی خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم فردا مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیریم. هر تیمی خوب بازی کند و اشتباهات کمتری داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد.

وی افزود: چند بازی بیرون از خانه را پشت سر هم انجام دادیم که این برایمان سنگین است. 24 روز بازی نداشتیم و حالا هر 5-4 روز یکبار بازی می‌کنیم. این برنامه ریزی ما را اذیت می‌کند و تیم را تحت فشار قرار داده اما با تلاش کادرفنی و برنامه‌های مجتبی حسینی سعی می‌کنیم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

هافبک ذوب آهن درمورد اینکه چقدر به پیروزی مقابل استقلال و صعود به مرحله بعدی جام حذفی امیدوار است، گفت: نتیجه را در فوتبال نمی‌توان پیش بینی کرد. ما در لیگ استقلال را بردیم اما بازی در جام حذفی شرایط متفاوتی دارد. در جام حذفی فرصت اشتباه ندارید چون اگر اشتباه کنید جایی برای جبران نیست. همه ما بازیکنان به کمک کادرفنی تلاش می‌کنیم که در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. ان‌شاالله هرچه خیر است همان اتفاق بیفتد.

محمود آبادی در مورد اینکه با توجه به شرایط استقلال و باخت این تیم در دو بازی اخیر لیگی آیا ذوب آهن فردا کار راحت‌تری نسبت به دیدار قبلی دو تیم در لیگ برتر دارد، گفت:‌ اصلا اینطور نیست. همه تیم‌ها برای خودشان انگیزه دارند. استقلال تیم بزرگی است و بازی قبلی تضمینی برای برد راحت ما نیست. ما انگیزه‌های زیادی داریم و فردا هم برای نتیجه گرفتن به زمین می‌رویم. تلاش می‌کنیم و خدا کمک کند که بتوانیم به برد برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk8k5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسینی: استقلال کادرفنی زیرکی دارد