تاریخ انتشار: 1400/02/28 20:52
کد خبر: 39208

توقف یاران گل محمدی برابر شاهین بندرعامری در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و شاهین بندرعامری با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
توقف یاران گل محمدی برابر شاهین بندرعامری در نیمه نخست

در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال شاهین بندرعامری از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقیقه ۶ گلزنی کرد و میلاد دریانوردی در دقیقه ۳۶ گل تساوی را برای شاهین بندرعامری وارد دروازه پرسپولیس کرد.

نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد و به گل رسید. در دقیقه ۶ سعید آقایی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال روی دروازه فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک ضربه سر گل نخست را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۹، مهدی چاهکوتاه‌زاده با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم را هدف قرار داد که توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۴، مهدی عبدی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۶، روی حرکت خوب سفیدپوشان شاهین، میلاد دریانوردی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی عبدی، علی شجاعی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب شاهین بندرعامری: غلامرضا سرتلیان، محمدرضا میمدی، محمد احمدلو، حسن خلیلی، محمد ره آور، امیر آبی، میلاد دریانوردی، صادق مرادزاده، عباس صفری، مهدی چاهکوتاه‌زاده، داوود جنه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg6k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر پرسپولیس بدنبال چهارمین کلین شیت متوالی