تاریخ انتشار: 1400/02/30 11:20
کد خبر: 39093

آل‌کثیر:در نساجی بیشتر دیده شدم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: از اینکه در نیم‌فصل دوم به این تیم آمدم احساس خوبی دارم و در نساجی بیشتر دیده شدم.
 آل‌کثیر:در نساجی بیشتر دیده شدم

علی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص وضعیت تیمش بعد از برد مهم برابر فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و شکست دادن تیم باکیفیتی مثل فولاد، انگیزه و روحیه بازیکنان راب برای بازی‌های بعدی بالا برد. ما 7 فینال دیگر در پیش داریم و تمام مجموعه نساجی هم‌قسم شده‌اند تا بجنگیم و در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه جو خوبی در تیم وجود دارد و با ادامه این روند در لیگ می‌مانیم.

وی در خصوص اتفاقات بازی سایپا و پیکان و بیانیه مشترک 4 تیم برای عدم تغییر نتیجه این بازی عنوان کرد: اگر بازیکن تعویضی پیکان گل می‌زد، پاس گل می‌داد یا جلوی گل تیم حریف را می‌گرفت داستان فرق داشت ولی این بازیکن تاثیری در نتیجه نداشته و حضور کوتاه مدتی هم در زمین داشته است. آنهایی که روی این تعویض اشتباه کردند طبیعتا باید جریمه شوند ولی تغییر نتیجه بازی اصلا منطقی نیست. پیکان این بازی را برده و نتیجه نباید تغییر کند.

آل‌کثیر با اشاره به عملکرد خودش در نساجی و اینکه آیا از انتخاب این تیم راضی است، خاطرنشان کرد: من در صنعت‌نفت اگر اشتباه نکنم در 3 بازی فیکس بودم و در بیشتر مسابقات از دقیقه 80 به بعد وارد زمین می‌شدم. با انتخاب نساجی اما شرایطم تغییر کرد و اینجا بیشتر خودم را نشان دادم و بیشتر دیده شدم. خدا را شکر که انتخاب خوبی انجام دادم و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی رقم بخورد و این تیم در لیگ برتر بماند.

مهاجم نساجی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟» عنوان کرد: من معتقدم پرسپولیس شانس اول است چون آنها از لحظ فنی شراط خیلی خوبی دارند و بازیکنان تاثیرگذاری هم در پرسپولیس بازی می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xor5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه ای نساجی مقابل مس رفسنجان