تاریخ انتشار: 1400/03/02 10:19
کد خبر: 38963

مهدی: برگزاری لیگ با تماشاگران برای ما راحت‌تر است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مدعی شد برای عوامل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر برگزاری بازی‌ها با تماشاگران راحت‌تر است.
 مهدی: برگزاری لیگ با تماشاگران برای ما راحت‌تر است

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تعطیلی یک ماهه لیگ و استراحتی که برگزارکنندگان مسابقات خواهند داشت‌، گفت: ما در این زمان استراحتی نداریم. باید از الان برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم و هرچه سریع‌تر زمان پنجره نقل‌وانتقالات‌مان را به فیفا اعلام کنیم. باید روزهای فیفا و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برآورد کنیم. این تعطیلی یک ماهه فرصت خوبی است تا بتوانیم چارچوب زمانی لیگ آینده را مشخص و از فیفا درخواست کنیم که پنجره نقل‌وانتقالات ما را مشخص کند.

وی در پاسخ به این سؤال که لیگ فصل آینده چه زمانی شروع خواهد شد‌، تصریح کرد: فکر می‌کنم اوایل مهر ماه مسابقات را شروع کنیم. تا 20 مهر ماه یک تراکمی در بازی‌های فیفا و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داریم به همین خاطر اگر بتوانیم تا قبل از مهرماه مسابقات را شروع می‌کنیم. در غیر این صورت به اواخر مهر ماه موکول می‌شود. ما هشت هفته فرجه قانونی داریم و اگر این فصل را تا 15 مرداد ماه به پایان برسانیم می‌توانیم در اوایل مهر ماه مسابقات را شروع کنیم. ما سعی خواهیم کرد زمان مناسب را پیدا کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که «فصل آینده مسابقات با فشردگی کمتری برگزار می‌شود؟»، خاطر نشان کرد: ما دو اتفاق را امیدوار هستیم که محقق شود. اول بحث سلامت جامعه و خطرهای احتمالی است که همه جامعه را مواجه کرده و پس از آن بحث حضور تماشاگران مطرح است. ما در یک بازی که با تماشاگر انجام می‌شود خیلی راحت‌ هستیم و دوست داریم حضور تماشاگران را هم در ورزشگاه داشته باشیم.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد راجع به بازی‌های معوقه لیگ برتر و برگزاری اردوی تیم ملی در کیش یادآور شد: بازی‌های معوقه تداخلی با برنامه‌های تیم ملی ندارد. اگر ذره‌ای تداخل داشت ما اجازه دخالت در برنامه تیم ملی نداشتیم. ما خط قرمزمان رقابت‌های بین‌المللی است. اگر بازی‌ها را برگزار نکنیم لیگ هم دیرتر تمام می‌شود. این زمان‌بندی هیچ تداخلی با برنامه‌های تیم ملی نداشت. اگر تداخلی وجود داشت این کار را انجام نمی‌دادیم.

مهدی درباره مصدومیت‌های احتمالی در بازی‌های لیگ پیش از اردوی تیم ملی گفت: امیدواریم مصدومیتی نباشد. ممکن است در شب اردو هم یک بازیکن مصدوم شود یا در تورنمنتی مصدومیتی برای بازیکنان به وجود بیاید، ولی اگر موردی در این خصوص به ما متذکر می‌شدند مطمئناً برنامه‌ریزی دیگری می‌کردیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان قرعه‌کشی جام حذفی اظهار داشت: به محض اینکه بازی‌های معوقه انجام شود در هفته آینده قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی را داریم، تیم‌های خوبی در جام حذفی صعود کردند و امیدواریم شایسته‌ترین تیم‌ها را در مراحل بعدی جام حذفی ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozgvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماشاگران در ۱۴۰۰ به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند؟