تاریخ انتشار: 1400/03/03 09:51
کد خبر: 38920

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

استقلال امشب در بازی خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

در چارچوب بازی معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب میهمان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

میزبان امروز استقلالی‌ها طی پنج مسابقه اخیر بردی را تجربه نکرده و هفته گذشته هم در خانه تراکتور به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا آنها را با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بدهد.

استقلال در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که صعود قابل توجهی را در یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان تجربه کرد. آبی پوشان در سه بازی گذشته‌شان در لیگ برتر دو شکست و یک تساوی داشته‌اند و از دست دادن هفت امتیاز آنها را از صدر جدول رده بندی دور کرده است.

فرهاد مجیدی برای بازی مهم امروز چهار بازیکن را به صورت مشخص در اختیار نخواهد داشت. رشید مظاهری، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و شیخ دیاباته چهار بازیکنی هستند که به دلیل آسیب دیدگی در پرواز به آبادان غایب بودند.

غیبت رشید مظاهری در سفر به آبادان مشخص کرد سید حسین حسینی برای دومین بازی متوالی در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. حسینی در بازی گذشته برابر ذوب آهن پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی اضافه شد و به جای مظاهری میدان رفت.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد دوباره عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به میدان بروند. وریا غفوری و محمد نادری هم درکنار آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی خط میانی را تکمیل خواهند کرد.

در خط حمله هم مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری هم دو بازیکنی هستند که در غیاب دیاباته امیدهای اصلی گلزنی آبی پوشان در مسابقه خارج از خانه هستند. به دلیل مصدومیت و غیبت‌هایی که دیاباته در این فصل داشته، این دو مهاجم اغلب در کنار هم حضور داشته‌اند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzqar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال در دربی 95