تاریخ انتشار: 1400/03/03 21:46
کد خبر: 38885

حسینی: دو گل شبیه به هم خوردیم/ می‌دانستیم باید مقابل پرسپولیس پرفشار بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:در نیمه اول پرفشار بازی کردیم، در نیمه دوم حریف فشار آورد ولی ما توانستیم بازی را کنترل کنیم اما آنها با دو تعویض بازیکنانی را آوردند که در محوطه جریمه بسیار توانمند هستند و به گل هم رسیدند.
حسینی: دو گل شبیه به هم خوردیم/ می‌دانستیم باید مقابل پرسپولیس پرفشار بازی کنیم

 مجتبی حسینی بعد از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی برای ما با توجه به دو هفته پرفشاری که داشتیم سخت شد.  4 بازی داشتیم که سه بازی آن با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بود فشار مضاعفی به تیم ما وارد شد.

وی افزود: می‌دانستیم باید مقابل پرسپولیس پرفشار بازی کنیم. در نیمه اول پرفشار بازی کردیم، در نیمه دوم حریف فشار آورد ولی ما توانستیم بازی را کنترل کنیم اما آنها با دو تعویض بازیکنانی را آوردند که در محوطه جریمه بسیار توانمند هستند و به گل هم رسیدند. بازیکنان ما هم نتوانستند مثل نیمه اول پرفشار بازی کنند. نیمه دوم بازی خوبی برای ما نبود. بازی در اختیار حریف بود. سعی کردیم  در 7-8 دقیقه آخر با بازی مستقیم فشار بیارویم که نتوانستیم. آنها از داشته‌هایشان به بهترین شکل استفاده کردند و برد را به آنها تبریک می‌گویم.بازیکنان در این دو هفته فشار زیادی را تحمل کردند و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی و کار بهتر نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه دو گل شبیه بهم دریافت کردید، گفت: بله دو گل شبیه به هم خوردیم. جالب است که روی این قضیه هم کار کرده بودیم  از دقیقه 60 به بعد می دانستیم  حریف چطور بازی می کند و بازیکنان فرصت طلبی روی هوا هستند و اضافه می‌شوند به تیم اما بازیکنان ما در خط دفاع یارهایشان را گم کردند. بلافاصله تعداد دفاع وسط‌هایمان را به سه نفر رساندیم ولی بازهم یارهایشان را گم کردند. دو گل شبیه بهم خوردیم و این پرفشار بودن مسابقات تیم  ما را اذیت کرد.

دادفر مدیر رسانه‌ای تیم ذوب آهن هم در پایان نشست خبری گفت: پیش از حضور در ورزشگاه اتفاق ناخوشایندی برای اتوبوس پرسپولیس رخ داد که به عنوان باشگاه ذوب آهن آن را محکوم می کنیم. در قاموس باشگاه ذوب ‌آهن و هواداران ما و دیگر تیم همشهری ما  چنین مسایلی نیست. این مسایل محکوم است متاسفانه وقتی اختلافات پیش می آید برخی می خواهند از ‌آب گل الود ماهی بگیرند.دلشان می‌خواهد این مسایل را بهم ربط بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqd75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاگشایی مهاجمان پرسپولیس یا اولین برد ذوب آهن؟