تاریخ انتشار: 1400/03/07 13:46
دیاباته و میلیچ چه زمانی به ایران برمی‌گردند؟
کد خبر: 38706

دو ستاره خارجی استقلال، شاکی‌تر از همیشه

دو بازیکن خارجی استقلال فعلا به تعطیلات رفته‌اند اما درباره زمان بازگشت آنها ابهام هایی مطرح است.
دو ستاره خارجی استقلال، شاکی‌تر از همیشه

شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو ستاره خارجی استقلال هستند که طی هفته های گذشته مسائل زیادی درباره شان مطرح شده است. میلیچ و دیاباته از هفته ها قبل مبالغ قراردادشان را دریافت نکردند و عدم پرداخت حقوق توسط باشگاه باعث ناراحتی آنها شده است.

میلیچ و دیاباته حالا در روزهایی که فرهاد مجیدی تمرینات تیمش را تعطیل کرده تا بازیکنان به استراحت بپردازند،‌در خارج از کشور بسر می‌برند اما شائبه‌هایی درباره احتمال تاخیر در بازگشت یا حتی برنگشتن آنها تا اطلاع ثانوی به ایران وجود دارد.

موضوع میلیچ و دیاباته اگرچه بسیار بهم شبیه است اما در جزییات تفاوت هایی وجود دارد.

میلیچ که چند ماه قبل بدون هماهنگی با باشگاه استقلال به کرواسی رفته بود، با حضور فرهاد مجیدی در استقلال حاضر شد از کرواسی به ایران برگردد و با دریافت مطالباتش مقدمات برای تمدید قرارداد او نیز مهیا شود و به کارش ادامه بدهد. در آن مقطع مسئولان استقلال بخشی از مطالبات میلیچ را پرداختند و این بازیکن در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت کرد اما حالا بار دیگر پرداخت مطالبات این ستاره کروات به تاخیر افتاده و البته در مذاکرات متعددی که مدیران باشگاه با این بازیکن داشتند توافقی برای تمدید قرارداد با او حاصل نشده است.

این در شرایطی است که میلیچ چند ماه قبل که ایران را ترک کرد ، گفته بود در صورتی حاضر است به ایران برگردد که قراردادش تمدید شود اما حالا با گذشت مدتی طولانی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و به همین خاطر میلیچ با ناراحتی به زاگرب کرواسی سفر کرده است.

از سوی دیگر شیخ دیاباته نیز نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش معترض است. قرارداد دیاباته با استقلال حدود یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و او طی دو هفته گذشته به بهانه مصدومیت در تمرینات و مسابقات استقلال غایب بود. از این رو با وجوداینکه درخواست دیاباته برای رفتن به فرانسه و مرخصی با مخالفت فرهاد مجیدی مواجه شده بود، اما این بازیکن بدون توجه به این موضوع 3 روز پیش ایران را ترک کرد تا نشان بدهد از شرایط ناراضی است.

دیاباته در صحبتی که با مسئولان باشگاه استقلال داشته پیگیر مطالباتش شده اما هنوز واکنشی دریافت نکرده است.

در این شرایط زمان برگشتن دیاباته و میلیچ به ایران نامشخص است. دور جدید تمرینات استقلال بعد از یک هفته تعطیلی قرار است از روز دوشنبه از سر گرفته شود اما با شرایطی که میلیچ و دیاباته دارند بعید است این دو بازیکن سر وقت به تهران برگردند و کارشان را از سر بگیرند.

این دو ستاره خارجی در گذشته نیز همواره وقتی از کشور خارج می‌شدند با چند روز تاخیر به تمرینات استقلال اضافه می‌شدند و حالا که از شرایط مالی شان در استقلال هم ناراضی اند قصه می‌تواند سختگیرانه تر توسط آنها دنبال باشد.

از این رو شایعات و مسائل زیادی پیرامون برگشتن یا برنگشتن دو خارجی استقلال مطرح شده است. مسئولان استقلال در تدارک هستند تا هرچه سریع‌تر مبلغی را تامین کنند و در اولویت های خود پرداخت بخشی از طلب دیاباته و میلیچ را گنجانده اند اما هنوز این پول تهیه نشده و باید دید طی روزهای آینده شاهد چه اتفاقاتی پیرامون دو بازیکن خارجی استقلال باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beox8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع کروات استقلال به همراه دیاباته به ایران بازمی‌گردد