تاریخ انتشار: 1400/03/12 19:46
کد خبر: 38464

کمک هواداران پرسپولیس ۲۴ میلیاردی شد!

با اعلام کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس کمک هواداران این تیم به باشگاه مشخص شد که به ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسیده است.
کمک هواداران پرسپولیس ۲۴ میلیاردی شد!

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق قرار هر چهارشنبه، مبلغ جمع‌آوری شده از طریق کمک هواداران اعلام شد.

به گفته کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تا ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه، 12 خرداد) رقم 24 میلیارد و 400 میلیون ریال وارد حساب باشگاه شده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: طبق تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در هفته آتی هدایایی به صورت قرعه‌کشی به هوادارانی که تا به حال کمک کرده‌اند، تعلق می‌گیرد و طرفدارانی که از  فردا پنجشنبه 13 خرداد تا صبح روز چهارشنبه هفته آینده با هر رقمی به پرسپولیس کمک کنند، قرعه‌کشی ویژه  و جداگانه‌ای را تجربه می‌کنند.

علی‌اسماعیلی همچنین گفت: افزایش آرای انضباطی به خصوص در سطح بین‌المللی علیه باشگاه پرسپولیس، بحران‌ساز شده، اما همین کمک‌های هواداری، مهم‌ترین دلگرمی برای تیم مدیریتی باشگاه برای تلاش جهت رفع مشکلات و بحران‌ها به حساب می‌آید. مدیریت باشگاه قدردان ریال به ریال پولی است که از سوی طرفداران به حساب اعلام شده پرسپولیس وارد می‌شود.

وی در نهایت تصریح کرد: به هر حال، کمپین‌ها ادامه دارد و باید بابت همراهی و اتحاد برای حمایت از باشگاه، به هواداران دست مریزاد گفت. طرفداران پرسپولیس همچنان در حال مرزگشایی در فرهنگ هواداری و حمایت از یک تیم فوتبال هستند که این اتفاق باید برای همه ارکان پرسپولیس یک افتخار تلقی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9zzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس با برانکو به توافق رسید