تاریخ انتشار: 1400/03/12 23:58
سازمان لیگ باشگاه آلومینیوم را تهدید کرد؛
کد خبر: 38453

آلومینیوم- استقلال؛ شاید بیرون از اراک!

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد باشگاه آلومینیوم باید نواقص ورزشگاه خانگی خود را تا دیدار با استقلال برطرف کند.
آلومینیوم- استقلال؛ شاید بیرون از اراک!

در حالی که برنامه هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ برتر توسط سازمان لیگ اعلام شد، اما در این بین، محل مسابقه آلومینیوم اراک و استقلال که قاعدتا باید در یکی از روزهای نُهم یا دهم تیرماه برگزار شود، مشخص نشد.

سازمان لیگ در حالی محل و زمان مسابقه شاگردان علیرضا منصوریان مقابل استقلال را نامعلوم اعلام کرده که دلیل این اتفاق، نواقص وجود داشته در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و کم شدن تعداد پروژکتورهای این استادیوم است.

چندی پیش تصاویری از برداشته شدن تعدادی از پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک انتشار یافت و همین اتفاق موجب شد تا نور این استادیوم هم کمتر شود ولی با این وجود، پیمانکار طرف قرارداد و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مدعی شدند هیچ تغییری در میزان نور ورزشگاه به وجود نیامده و آلومینیوم می‌تواند از حریفانش میزبانی کند.

سازمان لیگ طی یک ماه اخیر دو بار به باشگاه آلومینیوم اراک نامه نوشت و قبل از برگزاری دو دیدار این تیم مقابل تیم‌های پدیده و تراکتور، تاکید کرد که باید نور ورزشگاه اصلاح شود، اما این اتفاق نیفتاد و فقط زمان برگزاری بازی تغییر یافت تا به تاریکی هوا نخورد.

اما حالا حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک با لحن تندتر و تهدیدآمیزی عنوان کرده که از وقفه رقابت‌های لیگ برتر بخاطر بازی‌های تیم ملی استفاده کنند و مشکل نور ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را برطرف سازند، چراکه در صورت عدم انجام این اتفاق، امتیاز میزبانی از آنها در دیدار با استقلال گرفته می‌شود.

در صورتی که آلومینیوم نتواند در اراک از استقلال میزبانی کند، بنابر اعلام سازمان لیگ این مسابقه باید در ورزشگاه واجد شرایط که از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، برگزار شود؛ اتفاقی که مطمئنا خوشایند اراکی‌ها نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax77v

آخرین اخبار