تاریخ انتشار: 1400/03/14 17:05
کد خبر: 38383

رادوشوویچ به پرسپولیس برمی‌گردد؟/ گل‌محمدی ناراحت از رفتن دروازه‌بان کروات

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواسته علاوه بر پرداخت مطالباتش از او عذرخواهی کنند.
رادوشوویچ به پرسپولیس برمی‌گردد؟/ گل‌محمدی ناراحت از رفتن دروازه‌بان کروات

 در ماه‌های اخیر که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات مالی فراوانی بود، بوژیدار رادوشوویچ نامه‌های را به این باشگاه ارسال کرد و خواستار دریافت مطالباتش شد اما با این حال مدیران پرسپولیس اهمیت چندانی به این موضوع ندارند و در نهایت هم رادوشووچ پس از سفر به کشورش نامه‌ای تهدید آمیز برای فسخ قرارداش را به پرسپولیس داد، اما حالا این موضوع چه تبعاتی را برای سرخ‌ها به همراه دارد؟

در زمان مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، در شرایطی که رادوشوویچ یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، قرارداد این بازیکن سه فصل دیگر تمدید شد که این موضوع حالا دردسرهای زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرده است. نکته مهم ماجرا  اینجاست که دقیقا در روزهایی که پرسپولیس در پرداخت مطالبات مربیان خارجی خود مشکل تامین منابع مالی داشت، انصاری‌فرد قرارداد دروازه‌بان خارجی خود را سه فصل دیگر تمدید کرد که این موضوع حالا گریبان پرسپولیس را گرفته است.

بر اساس  اطلاعتی که یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داد، رادوشوویچ هنوز رسما قراردادش را با پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ نکرده اما در آخرین نامه خود صراحتا به باشگاه فرصت نهایی را داده تا طلب او را که حدودا ۵۰ هزار یورو است را پرداخت کنند.

ظاهرا ناراحتی رادوشوویچ صرفا به مسائل مالی برنمی‌گردد چون او در سال‌های اخیر همیشه مطالباتش را با تاخیر دریافت کرده بود. او در آخرین نامه خود به باشگاه از رفتار ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی به عنوان مدیران باشگاه هم گله کرده و گفته‌ است که با توجه به سابقه حضورش در پرسپولیس، عملا یکی از کاپیتان‌های تیم محسوب می‌شود اما به اندازه همین جایگاه با او رفتار نشده و به نوعی مورد بی احترامی قرار گرفته است.

حالا رادوشوویچ به باشگاه گفته برای بازگشت و فسخ نکردن قراردادش، ابتدا باید مطالباتش پرداخت شود و از طرف دیگر باشگاه رسما از او عذرخواهی کند.

اگر رادوشوویچ رسما با پرسپولیس فسخ کند، فراتر از تبعات مالی که احتمالا باید تمام مبالغ قراردادش در سه فصل آینده هم پرداخت شود، می‌تواند در نتایج تیم در بازی‌های پایانی فصل تاثیگذار باشد. یحیی ‌گل‌محمدی هم که نسبت به این موضوع آگاه است، نگرانی و ناراحتی خود را به باشگاه اعلام کرده چراکه اگر فقط در یک بازی تا پایان فصل، حامد لک به هر دلیلی نتواند تیم را همراهی کند، پرسپولیسی که شانه شانه سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد، برای انتخاب دروازه‌بان مطمئن دچار مشکل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kolvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رادوشوویچ: چه کسی گفته از پرسپولیس می‌روم؟