تاریخ انتشار: 1400/03/16 11:42
کد خبر: 38318

پورموسوی: بازی با بحرین بسیار سرنوشت ساز است/ تیم ملی در بازی اول کیفیت خوبی نداشت

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیم ملی در بازی اول کیفیت خوبی نداشت و اگر مقابل بحرین احساسات بازیکنان بر منطق غلبه کند، ممکن است نتیجه‌ای رقم بخورد که به فوتبال‌ ایران ضربه بزند.
پورموسوی: بازی با بحرین بسیار سرنوشت ساز است/ تیم ملی در بازی اول کیفیت خوبی نداشت

سید سیروس پورموسوی درباره اردوی آمادگی نفتی‌ها در تهران اظهار کرد: باتوجه به این‌که مسابقات تقریبا یک ماه تعطیل شد، چاره‌ای نداشتیم جز این‌که یک اردو در شرایط آب‌وهوایی خوب برگزار کنیم و از نظر بازی‌های تدارکاتی در جایی حضور داشته باشیم که بتوانیم دیدارهای خوبی انجام دهیم و بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این تعطیلی می‌تواند به ما کمک کند، چون هم مصدوم‌های زیادی داریم که چند نفر از آن‌ها می‌توانند به بازی‌ها برسند و هم در کنار آن، جوانان تیم شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: باتوجه به جلسات فنی که برگزار کنیم، تلاش می‌شود رشد و پیشرفت بازیکنان بیش‌تر از گذشته باشد. باتوجه به این‌که نتایج خوبی در طول فصل نگرفتیم، طبیعی بود که بچه‌ها از نظر روحی و روانی تحت فشار باشند. این اردو می‌تواند به ما کمک کند تا تیم به شرایط گذشته خودش برگردد و کیفیت فنی‌ بازیکنان بهتر شود. ما هنوز ۶ بازیکن اصلی‌مان را نداریم و متاسفانه ۳ بازیکن رباط پاره کردند و برای‌شان آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با بیان این‌که امیدوار هستیم ۳ نفر از بازیکنان‌مان که کشیدگی داشتند برای بازی‌های پیش رو آماده ‌شوند، گفت: امروز عبدالله ناصری و حسن بیت سعید کارشان را شروع کردند و احتمالا تا هفته‌های آینده در کار تیمی ما شرکت کنند و به ما کمک کنند اما در واقع تمام چشم و امیدمان به جوانان‌مان است تا در ۷ بازی‌ آینده به تیم کمک کنند و در نهایت صنعت نفت از این شرایط خارج شود.

او درباره وقفه‌های زیاد لیگ گفت: این شرایط ممکن است به همه کمک کند اما مهم است بتوانید از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی برنامه‌ریزی کنید. تیم ما که در آبادان است کار بسیار مشکلی دارد تا بازی تدارکاتی برگزار کند و در شرایط مسابقات باشد. همین الان اگر تیمی نتواند از لحاظ انجام بازی‌های تدارکاتی خوب عمل کند، قطعا لطمه می‌خورد و در ادامه لیگ به مشکلات زیادی خواهد خورد.

پورموسوی درباره دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت: من ابتدا مثل همه ایرانی‌ها آرزویم صعود ایران به جام جهانی است اما واقعیتش این است بازی اول کیفیت خوبی نداشتیم. البته می‌توانیم به مربی تیم ملی حق دهیم، چون بازی تدارکاتی نداشتیم و بازیکنان مدت‌ها در کنار هم بازی نکردند و هماهنگی سخت بود اما امیدواریم در بازی آینده که بازی بسیار سرنوشت سازی هم است بتوانیم سه امتیاز با ارزش را بگیریم و امیدوار به صعود باشیم.

او اضافه کرد: ما همیشه در بازی‌های حساس و این چنینی لطمه خوردیم. اگر بخواهیم بازیکنان را از نظر فنی مقایسه کنیم مطمئنا تیم ما قوی‌تر است. اگر از این لحاظ بتوانیم خوب کار کنیم مطمئنا از سد بحرین و عراق عبور می‌کنیم اما اگر احساسات و هیجانات بر منطق غلبه کند، متاسفانه باید بگویم نتایجی رقم خواهد خورد که ضربه خیلی بدی به فوتبال ایران خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbydm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی:‌ می‌خواهیم مقابل استقلال پیروز شویم/ از فدراسیون گله‌مندیم