تاریخ انتشار: 1400/03/17 11:34
کد خبر: 38278

پرسپولیس به هوادارانش هدیه می‌دهد!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به هوادارانی که به این باشگاه کمک مالی کنند، از طریق قرعه کشی هدایایی را خواهد داد.
 پرسپولیس به هوادارانش هدیه می‌دهد!

مجید صدری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست کمک مالی از هواداران گفت: در اعلام این شماره کارت، نقدهایی بود. نکته اول این است که اولویت یک درخواست خود هواداران بود و اگر این هواداران خوب ما درخواست نمی‌کردند، ما جسارت نمی‌کردیم. نکته دوم این است که باید از حمیت هواداران تشکر کنیم. در این مدت بالای 2.5 میلیارد پول جمع آوری شده و ما برنامه داریم که از هوادارانی که این زحمت را می‌کشند تشکر کنیم و هر هفته یک هدیه ای هم به هوادارانی که این کمک را می‌کنند، هدیه بدهیم.

او با اشاره به برنامه های اقتصادی این باشگاه توضیح داد: یکی از کارهایی که تلاش می‌کنیم تا مثل این مواقع مجبور به اعلام شماره کارت نشویم این است که زیرساخت‌های درآمدزایی را درست می‌کنیم. برنامه های ماندگاری داریم و انشالله فضایی را ایجاد می‌کند تا مجبور به استقراض یا این که اسپانسر هر ماه پول بدهد، نباشیم. کارهای قشنگی می‌شود که به زودی از سوی آقای سمیعی اعلام خواهد شد.

صدری در پایان افزود: از هواداران و همکاران و کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها، ما باید آن اتحاد و همدلی را داشته باشیم. چه بازیکن و چه هوادار و چه کادر ستادی باشگاه، همگی دست واحدی هستیم. ما باید باهم باشیم و از حواشی دوری کنیم. خیلی‌ها می‌خواهند وارد حواشی شویم اما ما باید باهوش باشیم. همدلی و اتحاد در باشگاه پرسپولیس باعث موفقیت تا اینجا شده و امیدوارم این همدلی همچنان ادامه داشته باشد و ما قهرمانی های ادامه دار و مستمری را رقم بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be89d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس در مرکزشهر موزه می‌سازد