تاریخ انتشار: 1400/03/17 14:10
کد خبر: 38272

پهلوان: هواداران پرسپولیس ذهنیتی قوی به بازیکنان می‌دهند/ بازی کردن در این تیم سخت است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، هواداران پرسپولیس ذهنیتی قوی به بازیکنان این تیم می‌دهند و ابراز امیدواری کرد به زودی آنها در ورزشگاه حاضر شوند.
 پهلوان: هواداران پرسپولیس ذهنیتی قوی به بازیکنان می‌دهند/ بازی کردن در این تیم سخت است

احسان پهلوان درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم و چند بازی دوستانه هم برای تیم در نظر گرفته شده است تا از شرایط بازی دور نشویم. چند روز هم استراحت کردیم تا بدن‌های‌مان سرحال شود و این تعطیلی واقعاً برای تیم ما نیاز بود. در یک سال گذشته بدون وقفه در سه جام درگیر بودیم و بازی‌های متعدد و پرفشاری را انجام دادیم. به همین دلیل نیاز داشتیم تا از لحاظ ذهنی و بدنی استراحت کنیم. 

«پرسپولیس در بین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تنها تیمی بود که بعد از بازگشت به ایران در لیگ و جام حذفی نتایج خوبی گرفت.»، وی در این مورد تصریح کرد: ما در لیگ قهرمانان انسجام تیمی خوبی داشتیم و همان انسجام را وارد لیگ کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. بازی‌های ما هم واقعاً سخت بود، ولی خدا را شکر که از لحاظ بدنی هم شرایط خوبی داشتیم و بچه‌ها هم با غیرت جنگیدند و تلاش کردند تا در نهایت خوب امتیاز بگیریم. ما یک سال بدون استراحت بازی کردیم و نتیجه گرفتن در این شرایط واقعاً سخت است، اما خوشحالم که پرسپولیس در این یک سال خوب نتیجه گرفت و روزهای خوبی را رقم زد. 

پهلوان در پاسخ به این پرسش که با توجه به رقابت میلیمتری با سپاهان سرخپوشان چند درصد برای قهرمانی شانس خواهند داشت، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و دوست ندارم زیاد در مورد آینده صحبت کنم. تمام هدف ما این است که امتیازات لازم را جمع کرده و در نهایت قهرمان لیگ شویم. 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با استقلال تاجیکستان تصریح کرد: در مورد بازی با نماینده تاجیکستان در فرصت مناسب صحبت خواهم کرد. پرسپولیس در این چند سال دو بار به فینال رفت و لیاقت قهرمانی را هم داشت. مطمئناً رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا دور از ذهن نیست. ما برای رسیدن به این هدف خیلی سخت تلاش خواهیم کرد. 

وی که یک سال از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد، در مورد روزهایی که در این تیم پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در چنین تیم بزرگی بازی می‌کنم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است. تمام هدف من این است که همیشه نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم به کار بگیرم. بازی کردن در پرسپولیس واقعاً سخت است و یک بازیکن از لحاظ روحی، ذهنی و بدنی باید همیشه در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد تا برای این تیم بازی کند.

پهلوان در پاسخ به این پرسش که «آیا بازی در غیاب هواداران برای آنها سخت نیست؟»، یادآور شد: پرسپولیس تیمی است که همیشه با حمایت هوادارانش کارهای بزرگی انجام داده است. طبیعتاً غیبت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزاردهنده است و خیلی دوست دارم که هر چه زودتر آنها را در ورزشگاه ببینیم. جوی که آنها ایجاد می‌کنند واقعاً هیجان‌انگیز است. امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا هواداران را هم در ورزشگاه ببینیم. هواداران پرسپولیس ذهنیتی قوی به بازیکنان می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rlg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پهلوان: شرایط‌مان در هند طاقت‌فرسا بود/ تیمی که ۴ گل به الهلال زده سطح بالایی دارد