تاریخ انتشار: 1400/03/18 10:42
کد خبر: 38231

علاوه بر غلامی؛ سرلک هم دعوت شد

اسکوچیچ بعد از مصدومیتی که برای وحید امیری در بازی شب گذشته با بحرین به وجود آمد دو بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند.
 علاوه بر غلامی؛ سرلک هم دعوت شد

سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: پس از مصدومیت وحید امیری در بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین، اسکوچیچ دو بازیکن جدید را به اردو فراخواند. میلاد سرلک و عارف غلامی با نظر دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شدند. این دو بازیکن باید در اولین فرصت خود را به کادر فنی در منامه معرفی کنند.

تیم ملی شب گذشته در یک بازی حساب شده و منطقی با نتیجه 3-0 از سد بحرین گذشت. در پایان این بازی و در کنفرانس خبری اسکوچیچ اعلام کرد وحید امیری مصدوم شده است و قادر به همراهی تیم ملی در بازی های آتی نخواهد بود. مصدومیت وحید امیری از ناحیه ی همسترینگ است.

به نظر می رسد عارف غلامی به جای وحید امیری و میلاد سرلک به جای کمال کامیابی نیا به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. پیش از وحید امیری، کمال کامیابی نیا اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت ترک کرد. تیم  ملی در هر بازی 23 بازیکن را می تواند برای حضور در لیست به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهد که بازیکنان مازاد از روی سکوها بازی ها را دنبال خواهند کرد. فدراسون فوتبال برای اینکه دغدغه های کادر فنی را از بین ببرد حاضر شده هزینه های بازیکنان مازاد بر لیست را در منامه قبول کند و البته این موضوع دست اسکوچیچ را برای تنظیم لیست تیم ملی در هر بازی باز گذاشته است. با حضور عارف غلامی و میلاد سرلک که پیش ازاین در اردوی تیم ملی حضور داشته اند دغدغه های اسکوچیچ بابت مصدومیت کمال کامیابی نیا و وحید امیری را به حداقل خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9azp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پایان شایعات درباره مصدومیت وحید امیری