تاریخ انتشار: 1400/03/18 15:07
کد خبر: 38219

رحمتی: با الهامی انگیزه به نساجی بازگشت

بازیکن نساجی می گوید با حضور ساکت الهامی در این تیم امید، انگیزه و روحیه برای کسب پیروزی به این تیم بازگشته است.
رحمتی: با الهامی انگیزه به نساجی بازگشت

تیم فوتبال نساجی مازندران در فاصله تعطیلات لیگ برتر برای انجام بازی های تیم ملی، اردویی را در کشور ترکیه برگزار کرده است.محمود قائد رحمتی در مورد شرایط این اردو به خبرنگار ما گفت: بعد از مدت‌ها اردویی در نظر گرفته‌اند و این موضوع  از نظر روحی روی روند ما  خیلی تاثیرگذار است. اردوی برگزار شده و تمرینات طبق برنامه است. دو بازی انجام دادیم که با یک برد و یک تساوی به اتمام رسید.

او در مورد روند نساجی در نیم فصل دوم ادامه داد:  نساجی در نیم فصل دوم روند خیلی خوبی داشته و با وجود آقای الهامی انگیزه و امید به تیم برگشت و انشاالله که در ادامه راه هم از اینکه هستیم بهتر می شویم و جایگاهی را کسب کنیم که لایق تیم ما و هوادارانش است.

 بازیکن نساجی مازندران در مورد اینکه از عملکرد فردی خودش تا به اینجای کار راضی بوده یا خیر گفت:  خدا را شکر من از خودم راضی هستم. مربی و سرمربی هم راضی بودند و مطمئناً از این بهتر خواهم شد. باید تا پایان فصل تمام موقعیت  هایی که قبلا با بدشانسی از دست دادم را تبدیل به گل کنم تا جبران شود.

قائد رحمتی در پایان در مورد تفاوت نساجی در دوره‌های مختلف یعنی سرمربیگری فاضلی، جلالی و الهامی افزود: الان همه تفاوت ها را با وجود آقای الهامی احساس می کنند. او دلسوزانه برای تیم تلاش می کند و نتیجه اش را هم تا الان دیدیم. انشالله با همکاری و همدلی هم بتوانیم نساجی را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqygn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی نساجی مقابل یک تیم ترکیه‌ای