تاریخ انتشار: 1400/03/28 16:32
غایبان پرتعداد استقلال قبل از مصاف با پدیده مشهد
کد خبر: 37800

لشگر ناراضیان و مصدومان روی دست فرهاد

فرهاد مجیدی برای دیدار با پدیده مشهد تعداد کثیری از نفراتش را در اختیار ندارد.
لشگر ناراضیان و مصدومان روی دست فرهاد

تیم استقلال این روزها مشکلات زیادی دارد. مسائل مالی باشگاه روح و روان اعضای کادرفنی و بازیکنان را بهم ریخته و در این میان فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بیشترین فشار را تحمل می کند.

در روزهایی که مدیران استقلال هیچ واکنشی به اتفاقات عجیب و غریب باشگاه نشان نمی دهند و سیاست سکوت را در پیش گرفته اند، فرهاد مجیدی علاوه بر مسائل فنی انرژی زیادی روی راضی کردن بازیکنان و بازگرداندن روحی آنها در تمرینات می کند. با این حال اما برخی بازیکنان در اعتراض به شرایط موجود حضور در تمرین را تحریم کردند و مشکلات زیادی برای کادرفنی به وجود آمده است.

در شرایط کنونی کار به جایی رسیده که فرهاد مجیدی دست کم 7 بازیکن خود را برای مسابقه با پدیده مشهد در اختیار نداشته باشد.

از جمع بازیکنان استقلال داریوش شجاعیان و احمد موسوی مصدوم هستند و در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی نیز با وجود مصدومیت اما به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش حضور در تمرینات را تحریم کرده است. رشید مظاهری نیز فعلا در تمرینات تیمش غایب است و گفته می شود باشگاه را تهدید کرده اگر پولش به موقع پرداخت نشود، قراردادش را یکطرفه فسخ می کند.

دو بازیکن خارجی استقلال اگرچه یکی از آنها در تهران بسر می برد اما شرایط شان مشابه است. هرویه میلیچ به تهران برگشته اما به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش حاضر نیست برای این تیم به میدان برودو مسئولان باشگاه نیز اقدامی برای پرداخت پولش نکرده اند. شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی آبی ها هم هنوز به ایران برنگشته و بعید است در بازگشت به تهران آنقدر شرایط بدنی اش بعد از 23 روز مرخصی با وجود مصدومیتی که داشت خوب باشد که فرهاد مجیدی از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

دیگر بازیکنی که وضعیتش برای دیدار با پدیده مشهد مشخص نیست، مهدی قایدی است. ستاره ملی پوش آبی ها با پایان دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی از بحرین راهی امارات شده تا چند روز به استراحت بپردازد. قایدی نیز هنوز به ایران برنگشته و با توجه به شرایطش بعید است او نیز به دیدار با پدیده برسد.

در چنین فضایی فرهاد مجیدی دست کم 7 بازیکن تیمش را در فاصله 3 روز تا مسابقه حساس با پدیده مشهد در اختیار ندارد. بی تردید سرمربی جوان استقلال با توجه به غایبان پرتعداد کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش خواهد داشت و باید دید او درنهایت چه تصمیمی دراین باره خواهد گرفت.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پدیده ساعت 19:45 روز دوشنبه 31 خرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r6kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سرمربی آبی‌پوشان برای حل مشکل مربی ایتالیایی