تاریخ انتشار: 1400/03/29 13:06
یحیی نمی‌خواهد مغانلو را از دست بدهد
کد خبر: 37757

امیدواری پرسپولیس به عقب‌نشینی سانتاکلارا

شهریار مغانلو مهاجم نوک پرسپولیس برای ماندن در این تیم وضعیت مبهمی دارد و هنوز مشخص نیست که او فصل بعد پیراهن کدام تیم را بر تن خواهد کرد.
امیدواری پرسپولیس به عقب‌نشینی سانتاکلارا

درخشش شهریار مغانلو در پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل‌محمدی از هفته‌ها قبل خواهان حفظ این بازیکن برای فصل بعد باشد. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که مذاکرات پرسپولیس با سانتاکلارا هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و اتفاقا چالش‌هایی میان دو باشگاه ایجاد شده که ممکن است پروسه انتقال قطعی مغانلو به پرسپولیس را با مشکل مواجه کند. پرسپولیسی‌ها در این چند هفته مذاکراتی را با باشگاه پرتغالی برای گرفتن رضایت‌نامه مغانلو انجام دادند ولی پیشنهادی که مدیران سانتاکلارا به پرسپولیس داده‌اند یک پیشنهاد سنگین است. آنها برای صدور رضایت‌نامه مغانلو خواهان دریافت مبلغ 650 هزار دلار هستند، این در حالی است که 30 درصد هم بابت حق انتقال می‌دهند که اگر مغانلو از پرسپولیس به تیم دیگری ترانسفر شود، 30 درصد از پول فروش این بازیکن را باشگاه پرتغالی برسد.

این پیشنهاد اما مسئولان پرسپولیس را غافلگیر کرده و قطعا پرسپولیس نمی‌تواند در این بحران مالی که گرفتارش شده است، مبلغی حدود 15 تا 16 میلیارد تومان بابت گرفتن رضایت نامه مغانلو به سانتاکلارا پول بدهد. آخرین مبلغی که پرسپولیس برای جذب مغانلو به طرف پرتغالی پیشنهاد داده، 300 هزار دلار است که این مبلغ هم مورد رضایت پرتغالی‌ها نیست. باید دید مدیران پرسپولیس با توجه به اعتماد کادرفنی به این مهاجم، قادر خواهند بود شرایط را برای ادامه همکاری مغانلو با پرسپولیس در فرصت باقیمانده تا پایان قرارداد قرضی این بازیکن شکل دهند یا خیر. بدون شک از دست دادن مغانلو اتفاق خوبی برای پرسپولیس نخواهد بود، این انتقال فقط در صورت توافق قطعی دو باشگاه انجام خواهد گرفت، موضوعی که یک چالش بزرگ برای پرسپولیس است.

پرسپولیس و یحیی امیدوار به عقب‌نشینی سانتاکلارا هستند تا مغانلو همچنان پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن داشته باشد. بدون شک جدایی این بازیکن کادر فنی پرسپولیس را به چالش خواهد انداخت و پیدا کردن مهاجمی با توانایی و کیفیت مغانلو، نمی تواند چندان ساده باشد. مغانلو هم این روزها ترجیح داده سکوت کند ولی اطرافیان این بازیکن هم خبر می‌دهند که شهریار تمایل به ماندن در پرسپولیس دارد. باید دید در نهایت مذاکرات پرسپولیس و سانتاکلارا به کجا خواهد رسید، تیمی که شهریار با آن دو فصل دیگر قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk5x9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مغانلو: فکر کردیم وارد میدان مین شدیم
حیف بود پاس زیبای احمد نور را تبدیل به گل نکنم