تاریخ انتشار: 1400/03/29 14:49
کد خبر: 37753

برگزاری نشست هماهنگی دیدار سوپرجام/ با رنگ پیشنهادی تراکتور مخالفت شد

نشست هماهنگی ششمین سوپرجام فوتبال ایران با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برگزار شد.
برگزاری نشست هماهنگی دیدار سوپرجام/ با رنگ پیشنهادی تراکتور مخالفت شد

 به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران، امروز (شنبه) به ریاست داوود رفعتی ناظر این مسابقه در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای برگزارکننده این مسابقه نیز حضور داشتند. از پرسپولیس افشین پیروانی و علیرضا اشرف در جلسه حضور پیدا کردند.

در این نشست تصمیمات مهمی اخذ شد از جمله اینکه باوجود معرفی شدن پرسپولیس به‌عنوان میزبان مسابقه که به حکم قرعه اتفاق افتاد، شرایط در ورزشگاه برای هر دو طرف یکسان خواهد بود. از جمله اینکه هر دو تیم می‌توانند طرح موزاییکی را روی سکوها اجرا کنند و سیستم صوتی برای پخش تشویق‌های ضبط شده، در اختیار هیچکدام از آنها نخواهد بود. همچنین هر یک از دو تیم، حداکثر پنج نفر میهمان ویژه خواهند داشت.

در این جلسه تأیید شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه‌بان، وارد زمین مسابقه شود.

همچنین تیم تراکتور تبریز پیراهن مشکی را پیشنهاد داد که ناظر مسابقه آن را تأیید نکرد. وجود رگه‌هایی از رنگ قرمز در پیراهن پیشنهادی این تیم به دلیل تداخل دید برای داوران و بینندگان با رنگ پیراهن پرسپولیس، علت این مخالفت از سوی ناظر بازی بود. پس از جلسه مشخص شد که پیراهن تراکتور در این بازی سفید خواهد بود و دروازه‌بان این تیم هم سبز خواهد پوشید.

دیدار دو تیم از ساعت 19:50 فردا در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axkgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم حضور خطیبی در نشست خبری سوپرجام