تاریخ انتشار: 1400/03/31 08:02
کد خبر: 37673

اختصاصی/ اولین جام ۱۴۰۰ پرسپولیس/ یاران خطیبی در آزادی زمین گیر شدند

بالاخره پس از ماه ها انتظار سوپر جام ایران برگزار شد و پرسپولیس توانست با تک گل عیسی آل کثیر به برتری برسد و اولین جام ۱۴۰۰ را از آن خود کند. جامی که با تاخیر به دست آمد ولی برای پرسپولیس به موقع بود.
اختصاصی/ اولین جام ۱۴۰۰ پرسپولیس/ یاران خطیبی در آزادی زمین گیر شدند

دو تیم در حالی بازی را شروع کردند که آثار خستگی در ساق پاهای بازیکنان به چشم می خورد و نیمه اول را با احتیاط کامل به میدان رفتند و نتوانستند موقعیت آنچنانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

در نیمه دوم این پرسپولیس بود که بازی را بهتر شروع کرد و در یک ضد حمله توانست روی خلاقیت عیسی ال کثیر به گل برسد و مثل همیشه بازی را تا پایان کنترل کند. تیم گل محمدی باز هم نشان داد که در هر بازی که به گل برسد، به خوبی از گل زده اش حفاظت می کند و به خواسته اش می رسد. شاگردان گل محمدی در رقابت‌های آسیایی نیز با همین روش توانست به آنچه که می خواهد دست یابد‌ و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند. حال شاگردان گل محمدی آماده مسابقات لیگ برتر می شوند تا در این رقابت ها نیز از قهرمانی شان دفاع کنند. اما در سوی مقابل تراکتورسازی آن تیم همیشگی نبود و نتوانست فوتبال رو به جلو را به نمایش بگذارد و اسیر فوتبال اختصادی پرسپولیس شد که در لیگ نیز با همین روش توانسته‌ بود مقابل حریف تبریزی به برتری برسد. شاگردان رسول‌ خطیبی با از دست دادن سوپر جام از این به بعد آماده مسابقات لیگ برتر می شوند تا در رقابت سخت و نفسگیر سهمیه فصل آینده آسیا را کسب کنند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b797

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیکدری 20 درصد جریمه شد