تاریخ انتشار: 1400/03/31 12:54
کد خبر: 37660

بازگشت مدیرعامل اسبق پرسپولیس به شورای شهر تهران

حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق پرسپولیس با رای مردم بار دیگر بعنوان عضو شورای شهر تهران انتخاب شد.
بازگشت مدیرعامل اسبق پرسپولیس به شورای شهر تهران

انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران همزمان با سراسر کشور برگزار گردید و در نهایت هر 21 نفر عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با رای مردم تهران انتخاب شدند تا سرنوشت مدیریت کلانشهر تهران در ایندوره را در اختیار داشته باشند .

در بین اسامی منتخب شورای ششم تهران،؛ نام حبیب کاشانی نیز به چشم می خورد، کسی که سابقه مدیرعاملی پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و هواداران این تیم خاطرات خوبی از حضور او در دوران مدیریتش دارند.

 او یک بار (از تیر سال ۱۳۸۶ تا تیر سال ۱۳۸۷) به عنوان مدیرعامل و بار دوم (از مهر سال ۱۳۸۸ تا شهریور ۱۳۹۰) به عنوان سرپرست، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران را عهده‌دار بود که در طی مدیریت او سه قهرمانی برای پرسپولیس (یک قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی) بدست آمد.

کاشانی، توسط محمد علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، پس از محمدحسن انصاری‌فرد به مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران انتخاب شد و پس از یک سال ، استعفا کرد و داریوش مصطفوی جانشین وی شد.

کاشانی در طی یک سال فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس ، توانست پس از پنج سال ناکامی پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران برساند. وی پس از استعفای عباس انصاری فرد دوباره و با مقام سرپرستی ، اداره پرسپولیس را به عهده گرفت و با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی با وی دو بار پیاپی قهرمان جام حذفی و چهارم لیگ شد.

حبیب کاشانی

به دنبال صحبتهای علی دایی بر ضد حبیب کاشانی و ساخت برنامه خنده بازار در شبکه سه در سال ۱۳۹۰ هر دو استعفا کردند ولی حبیب کاشانی دوباره توسط علی سعیدلو به سر کار برگشت. او حمید استیلی را به جای علی دایی به سرمربیگری پرسپولیس گمارد؛ پس از مدتی سازمان تربیت بدنی او را از کار برکنار کرد و سردار محمد رویانیان را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس برگزید.درانتخابات دور پنجم شورای شهر تهران حبیب کاشانی شکست سنگینی متحمل شد و به عنوان عضو علی‌البدل به همرا چمران و دبیر از راهیابی به صحن شورا باز ماند .

لازم به ذکر است افشین قطبی توسط حبیب کاشانی به فوتبال ایران آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwajr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


  بازیکن تیم ملی از مدیر پرسپولیسی عیادت کرد