تاریخ انتشار: 1400/03/31 19:43
کد خبر: 37640

لیگ برتر فوتبال| استقلال و پدیده با تساوی به رختکن رفتند

نیمه نخست از دیدار دو تیم استقلال و پدیده مشهد معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
 لیگ برتر فوتبال| استقلال و پدیده با تساوی به رختکن رفتند

دو تیم استقلال و پدیده مشهد در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:15 امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، وریا غفوری، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیرحسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی و عرفان معصومی.

داور: کمیل غلامی

دقیقه 13: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 36: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 44: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9gdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قصه تکراری 2 پادشاه و یک اقلیم در قفس توری استقلال