تاریخ انتشار: 1400/03/31 20:16
کد خبر: 37639

نکونام: تلاش می کنیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه باشیم/تا دلتان بخواهد محروم و مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر از هشت بازی آتی بتوانیم ۵ برد کسب کنیم، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم.
نکونام: تلاش می کنیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه باشیم/تا دلتان بخواهد محروم و مصدوم داریم

 جواد نکونام پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فردا بازی مهمی مثل تمام مسابقات برای ما است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفق باشیم. می‌دانیم تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه ما به میدان می‌آیند بازی بسته ای به نمایش می‌گذارند و چشم به ضد حملات دارند. آشنایی کامل با روش بازی نفت مسجدسلیمان داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه باشیم.

وی افزود: قطعا امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هستیم و می‌دانیم اگر از هشت بازی آتی بتوانیم ۵ برد کسب کنیم، سهمیه را مال خود خواهیم کرد اما هر بازی مهم است و شرایط خاص خودش را دارد. لیگ سختی داریم و تیم‌های قوی حاضر هستند، ما به مانند فصل قبل تمام سعی خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد در خصوص محرومان و مصدومان این تیم گفت: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم. مشکلات عدیده ای وجود دارد که فردا پس از مسابقه در این خصوص صحبت خواهیم کرد که چه مشکلاتی داشته‌ایم و داریم. متاسفانه شرایط ایده‌آلی برای بازی فردا نداریم و شرایط ما اصلا خوب نیست اما تمام تلاش و تمرکز ما این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به موفقیت برسیم. امیدوارم فردا بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozebl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب فولاد برابر سایپا اعلام شد

کری به سبک نکو؛ در اهواز شکست‌ناپذیریم
حق‌مان مقابل تراکتور سه امتیاز بود؛