تاریخ انتشار: 1400/03/31 21:00
کد خبر: 37635

پیروزی استقلال مقابل پدیده در دیدار معوقه

استقلال با شکست دادن پدیده در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر، اختلاف خود با سپاهان و پرسپولیس را به هشت امتیاز کاهش داد.
پیروزی استقلال مقابل پدیده در دیدار معوقه

در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال و پدیده از ساعت ۱۹:۱۵ در  ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با ۲ گل به نفع شاگردان فرهاد مجیدی تمام شد و رحمتی و شاگردانش دست خالی راهی مشهد شدند.

آرمان رمضانی در دقیقه ۴۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۱۶+۹۰ گل‌های استقلال را به ثمر رساند. با این نتیجه، شاگردان مجیدی ۴۰ امتیازی شدند و جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کردند. پدیده هم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

این دیدار به علت قطع برق ورزشگاه در دقایق پایانی مسابقه، دو بار متوقف شد و دو تیم به مدت ۱۰ دقیقه در انتظار بازگشت برق به ورزشگاه و روشن شدن نورافکن‌های ورزشگاه بودند.

نیمه اول

در دقیقه چهارم ارسلان مطهری دروازه‌بان پدیده را دریبل زد ولی در ادامه توپ با پای خودش به اوت رفت تا این موقعیت از دست برود. بعد از این صحنه، بازی حدود ۳۰ دقیقه بسیار کم موقعیت دنبال شد و بالاخره در دقیقه ۳۵ بازیکنان پدیده در یک دقیقه صاحب دو موقعیت شوتزنی خوب شدند که هر دو ضربه به خارج از دروازه سیدحسین حسینی رفت.

اگر چه بازی بسیار کم افت و خیز بود و دو تیم موقعیت چندان زیادی نداشتند اما این شاگردان سید مهدی رحمتی بودند که در نیمه اول، میل بیشتر به خلق موقعیت و گشودن دروازه استقلال داشتند.

در دقیقه ۲+۴۵، در خطرناک‌ترین موقعیت بازی، ضربه سر ارسلان مطهری در آستانه ورود به دروازه، توسط علی نعمتی از روی خط دفع شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

نیمه دوم

شروع نیمه دوم با ورود مهدی قایدی و پاس گل این بازیکن به آرمان رمضانی همراه بود که مهاجم استقلال در دقیقه ۴۸ با شوت سرکش خود از پشت محوطه جریمه، دروازه فراهانی را گشود و استقلال را پیش انداخت.

در دقیقه ۵۱، مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی، موقعیت خطرناکی را روی دروازه پدیده خلق کرد که توپ یک قدم از پای دانشگر جلوتر بود و فراهانی آن را تبدیل به کرنر کرد. در دقیقه ۵۴، محمدرضا فلاحیان با شوت از راه دور، فشار را از روی تیمش برداشت و حسینی را به واکنش وا داشت که این ضربه در چارچوب نبود.

در دقیقه ۶۲، ارسلان مطهری در موقعیتی مناسب از مقابل محوطه شش قدم شوت محکم خود را روانه دروازه کرد که فراهانی با نوک پای راست خود، جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت و آن را به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد باز هم دروازه پدیده تهدید شد که ضربه سر مرادمند توسط قاسمی‌نژاد از روی خط دروازه به کرنر رفت.

در دقیقه ۸۴، برق ورزشگاه به یک باره قطع شد و نورافکن‌ها خاموش شدند تا ورزشگاه در تاریکی فرو برود.  بعد از گذشت حدود پنج دقیقه این مشکل برطرف شد  اما بعد از دو، سه دقیقه باز هم یکی از نورافکن‌ها خاموش شد ولی داور بعد از مشرت با ناظر بازی، تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

بازی بعد از گل استقلال آرام تر دنبال شد ولی شاگردان رحمتی دست بردارد  نبودند و در دقیقه ۱۰+۹۰ ضربه نعمتی در داخل محوطه جریمه به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد و دروازه حسینی باز نشد. در دقیقه ۱۶+۹۰ باز هم شوت سرکش بازیکن پدیده بعد از دخالت حسینی به دیرک دروازه استقلال خورد این توپ در بازگشت با پاس گل مهطری به مهدی قایدی رسید و او هم در موقعیت تک به تک دروازه پدیده را گشود و تیمش را به گل دوم رساند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری (محمد دانشگر ۴۶)، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور (مهدی قایدی ۴۶)، آرش رضاوند، محمد نادری، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست (حسام پورهاشم ۵۹)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (صادق صادقی ۵۹)، امیر حسین جعفری (حسین مهربان ۵۹)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی (احمد الجبوری ۶۹)، عرفان معصومی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko97q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برق استادیوم آزادی رفت