تاریخ انتشار: 1400/04/01 12:46
کد خبر: 37606

کربکندی: اسکوچیچ زرنگ بود که با لژیونرها ارتباط خوبی گرفت/ کنار گذاشتن او ریسک خطرناکی است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ از تیم ملی یک ریسک خطرناک از سوی فدراسیون فوتبال خواهد بود.
 کربکندی: اسکوچیچ زرنگ بود که با لژیونرها ارتباط خوبی گرفت/ کنار گذاشتن او ریسک خطرناکی است

رسول کربکندی درخصوص مشخص نبودن وضعیت نیمکت تیم ملی گفت: اسکوچیچ در شرایطی به تیم ملی آمد که کار ایران بسیار سخت شده بود و این نگرانی‌ها وجود داشت که ما با کسب یک نتیجه مساوی حذف شویم. با این حال اسکوچیچ شناخت خوبی از تیم داشت و شرایط خوبی را در تیم ملی حاکم کرد. هر چند کار ما در مرحله بعد فوق‌العاده سخت‌تر است اما نکته مهم این بود که از این مرحله با موفقیت عبور کنیم.

وی ادامه داد: تغییر کادر فنی چالش‌ها را بیشتر کند و نظر من این است که اسکوچیچ باید در مرحله بعدی هم هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. اینکه به جام جهانی خواهیم رفت یا خیر یک بحث جداگانه است ولی اگر بخواهیم در حال حاضر اسکوچیچ را کنار بگذاریم یک ریسک خطرناک از سوی فدراسیون خواهد بود.

کربکندی عنوان کرد: اسکوچیچ با نتایجی که گرفت، موقعیت خوبی پیدا کرده و حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد. در مورد احتمال تغییر سرمربی باید بحران مالی و اقتصادی را هم در نظر بگیریم و اینطور نیست که فقط به این فکر باشیم که تحت هر شرایطی سرمربی عوض شود. به نظر می‌رسد که در این مدت هم بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ برقرار کرده‌اند و ما در حالی موفق شدیم که خطر بزرگی تیم ملی را تهدید می‌کرد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه در آن زمان هر کسی حاضر نمی‌شد هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، اظهار داشت:‌ این درست است که اسکوچیچ جایگاه بین‌المللی نداشت ولی با قبول هدایت تیم ملی این ریسک را کرد تا بتواند جایگاه خودش را هم در مربیگری بالاتر ببرد. یکی از زرنگی‌های این مربی ارتباط گرفتن با لژیونرها بود که توانست این کار را به خوبی انجام داده و برای دیدار با آنها به کشورهای مختلف برود. وقتی بازیکنان هم او را پذیرفتند مشکلات کمتر شد. در حال حاضر مهمترین موضوع این است که همکاری‌مان را با این مربی ادامه دهیم و به فکر تغییر کادر فنی نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bez5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اسکوچیچ: دیداری سخت‌تر از ۳ بازی گذشته داریم و با بهترین ترکیب در زمین حاضر می‌شویم/ هنوز یک قدم دیگر مانده است