تاریخ انتشار: 1400/04/03 12:15
کد خبر: 37499

اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای نسبت به شایعه عدم همکاری هیئت مدیره جدید باشگاه با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
 اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی

به نقل از باشگاه استقلال، بعد از جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره استقلال و انتشار مصوبات، مشخص شد تلاش عده‌ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و تلاش اصلی این هیئت مدیره برطرف کردن دغدغه‌های مالی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است.

برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می‌شد، هیئت مدیره جدید استقلال همدل است. اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان‌هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیئت مدیره‌ای که برای برخی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ تلاشی در سال 1400 برای حل مشکلات این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیئت مدیره‌ای پر تلاش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران خود و صفحات مجازی هواداری می‌خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم  خود را در حل مشکلات استقلال ایفا کنند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مشکلات و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q9qm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجازی: تکرار اتفاقات مدیریتی استقلال عجیب است