تاریخ انتشار: 1395/08/09 15:47
کد خبر: 252015

منصوریان: تیم های لیگ یکی کار را سخت می کنند/ مشکلات دفاعی استقلال حل می شود

سرمربی استقلال معتقد است که حضور تیم های لیگ های پایین با توجه به فاصله کم بین بازی ها کار را سخت می کند.
منصوریان: تیم های لیگ یکی کار را سخت می کنند/ مشکلات دفاعی استقلال حل می شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران با حضور در نشست خبری دیدار با مس کرمان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

تیم های لیگ یکی کار را سخت می کنند

من به خاطر اینکه تیم های لیگ یک و دو در این جام هستند، کار را سخت می دانم. ما فاصله دو بازیمان 4 روز بیشتر نبوده است. به درخواست خود مابازی فردا برگزار می شود ولی متاسفانه با توجه به درگذشت پدر امید ابراهیمی عزیز و ضرب خوردگی وریا غفوری، نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر بازی چند روز دیگر بود وضعیتمان بهتر هم می شد. در کل به امید عزیز تسلیت می گویم و امیدوارم وریا هم سریعتر بهبود پیدا کند.

 

تغییر در ترکیب آبی ها

ما قطعا تغییراتی فردا به دلیل نزدیکی بازی ها خواهیم داشت. از هواداران هم می خواهم که ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. ما ساختارمان را داریم به گونه تغییر می دهیم تا ان شاءالله اگر بتوانیم پلی آف آسیا را رد کنیم، فاصله بازی ها چهار روز چهار روز می شود. ما باید از الان به فکر آن روز باشیم تا اگر بازیکنی نبود، مشکلی برایمان پیش نیاید.

 

حرف های بیرانوند عجیب نیست

زیاد عجیب نیست این حرف ها و گاها بازیکنان درباره مربیان قبلی خود صحبت می کنند. او نظر خودش را گفته و مسئله خاصی نیست.

 

در دیدار با فولاد سهل انگاری کردیم

استقلال اصلی به نام ممارست و تلاش دارد. ما جدیت زیادی برای بازیکنان خود می گذاریم. اینکه معجزه ای شود و یک بازیکن همه موقعیت ها را گل کند، امکان ندارد. باید بازیکن تمرکز بیشتری داشته باشد. سعی داریم در تعطیلات پیش روی تمام شبیه سازی های ممکن برای خط حمله را ایجاد کنیم. تکرار این مسئله می تواند ما را کمک کند. از روند تاکتیکی خود خیلی راضی هستم. در بازی قبل اعتقاد دارم سهل انگاری کردیم. احساس اینکه ما حتما پیروز شدیم را باید در تیمم از بین ببرم. ما در نفت این را اثبات کردیم که از دقیقه 85 تا 95 11 بازی را بردیم. ما باید به بازیکنان یاد دهیم که تا زمان سوت پایان باید تلاش کنند.

 

امیدی به کمیته انضباطی ندارم

ما هیچ امیدی به کمیته انضباطی نداریم. در چالش ها علاقه ندارم کارم به انجا بکشد. ما پارسال هم گزارش لازم را دادیم. کمیته انضباطی چکشی برخورد نمی کند. در قدیم چکشی برخورد می شد ولی الان نه. منب ه حسن زاده هم گفتم امروز داریم می ریم و به من فحش می دهند و گفت قطعا محکوم می کنیم. از آن زمان من چندبار فحش خورده ام. اقعا امیدی به کمیته انضباطی نیست. اگر لازم بود، می شد به اهواز نروم چون ساختار ما کار می کند ولی رفتم چون دوستان لر و عرب زیادی در اهواز داریم. در کل ما از کمیته انضباطی نا امیدیم.

 

مشکلات دفاعی استقلال حل می شود

ما باید حرفه ای تر برخورد کنیم. قطعا با تمرین و تلاش بیشتر باید بهتر شویم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op79v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جنجالی لیگ برتر تهدید کرد!