تاریخ انتشار: 1400/04/05 09:37
کد خبر: 37416

نساجی؛ می خواهم در لیگ برتر بمانم

نساجی بعد از امتیازات حساسی که به همراه وحید فاضلی از دست داد و ادامه ی نا امید کننده با مجید جلالی حالا با ساکت الهامی به تیم بهتری تبدیل شده است و در ادامه ی سیر صعودی دو گل به تیم ماشین سازی زد.
 نساجی؛ می خواهم در لیگ برتر بمانم

پیروزی نساجی در تبریز قابل پیش بینی و محتمل بود؛ البته نه آسان به این دلیل که همین ماشین سازی در تبریز خیلی از تیم ها را به زحمت انداخت و از آنها امتیاز گرفت. اما نساجی در بازی دیروز نشانی از تیم در حال سقوط نداشت و خیلی راحت فوتبال کرد و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت. نکته ی جالب توجه اینکه زننده ی هر دو گل نساجی در این بازی مدافعان بودند. یکی امیر مهدی جانملکی مدافع جوان نساجی که بدون شک آینده ی روشنی پیش رو دارد و در بازی با ماشین سازی جزء معدود دفعاتی بود که شانس حضور در میدان را پیدا می کرد و حامد شیری کاپیتان نساجی که در روزهای بحرانی با گل هایی که می زند یار و یاور نساجی است.

روند نساجی در هفته های اخیر صعودی بوده و با این روند سخت است تصور کنیم نساجی در جمع تیم های لیگ برتری باقی نمی ماند. همانند فصل گذشته که با نتیجه گیری در ده هفته ی پایانی علاوه بر ماندن در جدول بازی ها به رده ی نهم صعود کرد. بدون شک این نساجی هم به چیزی بیشتر از ماندن در جدول بازی ها فکر می کند. می خواهم در لیگ برتر بمانم انگیزه ی اول شاگردان الهامی در هفته های پایانی است و هدف بزرگ ترشان نزدیک شدن به میانه ی جدول است.

البته که رقابت برای نساجی هنوز تمام نشده است. آنها هنوز نزدیک ترین تیم به منطقه ی خطر هستند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارند نیاز به تکرار بازی های خوب در سایه ی آرامش همانند بازی دیروز دارند. در 6 هفته ی پایانی ادامه ی این روند نساجی را به جایگاهی خواهد رساند که شاید برای هواداران نساجی اینروزها غیر قابل توصیف باشد. تیمی که به تازگی قهرمانی در لیگ برتر امیدهای کشور را جشن گرفته می خواهد در بازی های لیگ برتر بزرگسالان هم پایان خوشی داشته باشد و این هیاهوی مربی است به نام ساکت الهامی که بدون شک بقای نساجی در لیگ برتر برای او کمتر از قهرمانی با تراکتور در جام حذفی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9oqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشک هایی که برای نساجی دلگرم کننده بود