تاریخ انتشار: 1400/04/06 10:43
کد خبر: 37348

فلاح‌زاده: صنعت نفت بهتر از سال گذشته خواهد بود

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در پایان لیگ امسال یک رتبه تک رقمی و بهتر از سال گذشته را به دست می‌آورد.
فلاح‌زاده: صنعت نفت بهتر از سال گذشته خواهد بود

حامد فلاح زاده در گفت‌وگویی درباره پیروزی صنعت نفت در دیدار مقابل سایپا اظهار کرد: خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم و از این بحران خارج شویم. تیم‌مان روند رو به رشدی داشته و در این تعطیلات شرایط خوبی را برای خودش درست کرده بود. تمرینات و برنامه آماده سازی خوبی داشتیم و این اردو خیلی به ما کمک کرد که بتوانیم در این بازی پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است و امیدوارم هفته آینده هم همین شرایط ادامه پیدا کند و کیفیت خودمان را در بازی با نفت مسجدسلیمان ارائه دهیم و در آن بازی هم پیروز شویم. در یک مقطع تیم ما امتیازات زیادی را از دست داد و دو عامل باعث شد تیم ما ضربه ببیند. بودجه باید به تیم ما تزریق می‌شد که این اتفاق نیفتاد و زمانی به اعضای تیم پول دادند که حکم نوش داروی بعد از مرگ را داشت.

دروازه‌بان صنعت نفت آبادان اضافه کرد: شب عید به ما پولی پرداخت نشد و این باعث شد تیم‌مان تحت فشار روحی قرار بگیرد. دومین عاملش مصدومان زیادمان بود و چند مهره تاثیرگذارمان را از دست دادیم و همین مساله هم به ما ضربه زد اما باتوجه به این پیروزی و بازی‌های آینده‌مان، صنعت نفت یک رتبه تک رقمی و بهتر از سال گذشته را به دست می‌آورد.

او درباره وضعیت خودش گفت: از کاظم فرحانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم تشکر می‌کنم، چون او زحمت می‌کشد و آمادگی ما را در سطح خوبی نگه داشتند. شرایط من خوب است و بعد از مصدومیت جزئی‌ام آماده بازی شدم و در این بازی خداراشکر توانستم کلین شیت کنم و از نظر تعداد کلین شیت دهمین دروازبان تاریخ لیگ برتر شوم. هنوز ۴،۵ سال در شرایط حرفه‌ای فرصت دارم و امیدوارم در این بازه زمانی بتوانم این رکورد را بهتر از این کنم.

فلاح‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در صنعت نفت می‌مانید یا فصل بعد در تیم دیگری خواهید بود؟ عنوان کرد: باید همه چیز را حرفه‌ای در نظر گرفت اما قطعا اولویت من ماندن در صنعت نفت است و خوشحال می‌شوم شرایط به شکلی رقم بخورد که با تیمم تمدید کنم اما در آینده باتوجه به عملکردم برایم پیشنهاد خواهد آمد و فوتبال حرفه‌ای است و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.

او در پایان درباره هدف فوتبالی‌اش گفت: هر کسی آرزو دارد در تیم ملی کشورش بازی کند اما من همیشه ابتدا برای خودم هدف کوتاه مدت تعریف می‌کنم و هدفم این است که همیشه بهترین بازیکن زمین باشم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r9md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ فرار از سقوط از اینجا شروع می شود/ سیروس و فراز دنبال فاصله گرفتن از یکدیگر