تاریخ انتشار: 1400/04/06 20:16
کد خبر: 37327

مدیرعامل باشگاه استقلال: نامداری دنبال جانشین مجیدی بود/ کمک هواداران ۶۸۲ میلیون است

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های مشاور سابق این باشگاه گفت: آقای نامداری از زمانی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، به دنبال سرمربی جدید بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال: نامداری دنبال جانشین مجیدی بود/ کمک هواداران ۶۸۲ میلیون است

 احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات امروز علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره این باشگاه، گفت: زمانی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال عازم عربستان شدیم، در تمام ۲۲ روزی که کنار تیم بودیم بعضی از همین افراد نزدیک به باشگاه می‌گفتند به تهران برگرد، چون این تیم نتیجه نمی‌گیرد. همانجا متوجه شدم این آدم‌های مدعی برای گزینه‌های بعدی سرمربیگری با افرادی مذاکره می‌کنند.

وی افزود: مگر اینجا مدیرعامل و هیات مدیره ندارد که آقای نامداری با شخص دیگری که سابقه اش مشخص است برای استقلال تصمیم بگیرند. شما چه کاره هستید که برای استقلال تیم ببندید؟

مدیرعامل استقلال در واکنش به این ادعای نامداری که گفته بود ۵ میلیارد تومان به باشگاه کمک شده است، تصریح کرد: کل مبلغی که از آبان پارسال بابت کمک هواداری جمع آوری شد، حدود ۶۸۲ میلیون تومان بود. بعضی‌ها برای بازی با احساس هواداران این مبلغ را بالغ بر ۵ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

مددی همچنین درباره اینکه نامداری گفته بود دلارهای «میلیچ» بازیکن خارجی استقلال گم شده بود، گفت: عددی را به ذی حساب باشگاه دادند. دوست ندارم اسم فردی گفته شود. این پول صرف هزینه‌های دیگری از باشگاه شد ولی به فاصله چند روز بعد همان عددی که عزیز سابق هیات مدیره داده بود را از محل دیگری تامین کردم و به میلیچ دادم و گزارشش را به هیات مدیره ارائه کردم.

«در خصوص مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومانی که به باشگاه وارد شده است چه نظری دارید؟» وی که با شبکه سه گفتگو می‌کرد، افزود: حتماً این عزیز باید مدارک و مستنداتش را ارائه بدهد وگرنه در پیشگاه قانون جوابگو باشد. تا این لحظه از طرف کارگزار بیش از ۹۰ میلیارد تومان پول تزریق شده است.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: یکی دیگر از اعضا حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پرداخت کرده و آن مشاور حدود ۱۰ میلیارد تومان که به ازای هر روز دیرکرد دو برابر می‌شود و باشگاه باید خسارت تاخیر را پرداخت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qdka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هزینه CAS برای رسیدگی به پرونده استراماچونی پرداخت شد