تاریخ انتشار: 1400/04/08 10:09
کد خبر: 37234

نوازی: در ابتدای فصل از داوری خیلی ضربه خوردیم

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد از کمیته داوران خواست که برای انتخاب داوران در هفته‌های پایانی لیگ بیستم تصمیمات خوبی بگیرند.
نوازی: در ابتدای فصل از داوری خیلی ضربه خوردیم

محمد نوازی درباره دیدار فردای پدیده مقابل سایپا اظهار داشت: یک بازی سخت داریم. شنبه نیز یک بازی سخت مقابل تراکتور جوان و با انگیزه داشتیم، ولی در این بازی بعد از ۱۰ نفره شدن بچه‌ها خوب جنگیدند و ٣ امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: سایپا برای ادامه راه تلاش می‌کند، اما ما هم سه امتیاز را می‌خواهیم. با توجه به شرایط جدول و پایان فصل کار برای همه تیم‌ها سخت است. امیدوارم همه تیم‌ها برای هدف‌شان تلاش کنند تا با عدالت داوری بازی‌های خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی داورانی را انتخاب کند که حرف و حدیثی پیش نیاید و ذهنیتی که در ابتدای فصل بود، دیگر تکرار نشود.

مربی پدیده گفت: در ابتدای فصل از داوری خیلی ضربه خوردیم و داوران با تجربه را برای بازی‌های ما انتخاب نکردند. ما نسبت به انتخاب داور بازی با سایپا اعتراض کرده‌ایم؛ البته فقط یک درخواست داشتیم و باید کمیته داوران و فدراسیون آنچه صلاح می‌داند، تصمیم بگیرد و اجرا کند.

نوازی خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلی پیش نیاید که بعد از بازی درباره داوری صحبت و اعتراض کنیم. امیدوارم تصمیمی که گرفته می‌شود برای همه تیم‌ها تصمیمات خوبی باشد. همچنین امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را تهران به مشهد بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jegvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فوتبال سایپا بار‌ها از اشتباهات داوری آسیب دیده است
بیانیه باشگاه سایپا در پاسخ به اعتراض مسئولان پدیده؛