تاریخ انتشار: 1400/04/10 08:24
کد خبر: 37128

منشا پنج هفته تا پایان کار در ایران

گادومین منشا دوران پرفراز و نشیبی را در فوتبال ایران سپری کرده که این روزها دوران فرود او به شمار می رود.
منشا پنج هفته تا پایان کار در ایران

در لیگ شانزدهم بود که منشا با دبل هایی که طی فصل برای تیم مجید جلالی و پیکان انجام می داد، نام خود را بر سر زبان ها انداخت و با به ثمر رساندن 15 گل سومین گلزن برتر مسابقات پس از مهدی طارمی 18 گله و ساسان انصاری 16 گله شد.

به واسطه همین درخشش او در شروع لیگ هفدهم به همراه شجاع خلیل زاده و چندین بازیکن دیگر راهی پرسپولیس شد ولی در تیم برانکو به ندرت فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا می کرد و حتی با جدایی مهدی طارمی هم نتوانست جای خود را در ترکیب سرخپوشان پیدا کند تا در پنجره زمستانی لیگ هجدهم وقتی دید مورد توجه برانکو قرار ندارد، در انتقالی جنجالی سر از استقلال درآورد. هر چند  خیلی از هواداران پرسپولیس نمایش های درخشان این بازیکن را در برخی بازی های لیگ برتر و به خصوص رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فراموش نخواهند کرد.

در استقلال منشا با گل دیدنی به فولادخوزستان به یادآورده می شود و مثلثی زهردارد با ایسما و پاتوسی ساخته بود، ولی مشکلات استقلال و بحرانی که پس از پنالتی فرشید اسماعیلی در دربی ایجاد شد و درنهایت منجر به جدایی شفر شد، به نوعی پایان حضور این بازیکن نیجریه ای و دو بازیکن خارجی دیگر را در اردوی آبی ها رقم زد و از این جمع منشا در شرایطی از استقلال جدا شد که علی خطیر معاون وقت باشگاه استقلال صحبت های جنجالی‌ای در مورد سبک زندگی این مهاجم در مصاحبه های خود به زبان آورد.

نیم فصل حضور در استقلال، سبب شد تا منشا در ادامه راه به فوتبال حوزه خلیج فارس برود و این مهاجم 31 ساله مدتی در عجمان بازی کرد تا دوباره با مجید جلالی که کاشف او در فوتبال ایران بود، اینبار با پیراهن گل گهر بازگردد.

منشا که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به جمع آبی های سیرجانی اضافه شده بود تا یکی از مهره های تاثیرگذار در حفظ تیم باشد، نمایش خوبی نداشت ولی با حضور امیرقلعه نویی در اردوی گل گهر، شروع درخشان و خیره کننده ای در لیگ بیستم داشت و هنوز هم به همراه شاکری تنها بازیکنانی به شمار می روند که در لیگ بیستم موفق به هت تریک شده اند. با این حال فصل تا نیمه برای منشا مهاجم 31 ساله گل گهر خوب پیش رفت و گلزنی ها او روی عدد 10 طلسم شد تا حالا در فاصله 5 هفته مانده به پایان، ابهامات زیادی پیرامون ادامه حضور او در لیگ برتر وجود داشته باشد.

گادوین منشا در مقابل پرسپولیس از دقیقه 52 وارد زمین شد ولی روز خوبی نداشت و نتوانست با گلزنی به موفقیت تیمش کمک کند. البته هنوز این بازیکن برای اینکه امیرقلعه نویی را متقاعد به ادامه حضورش در سیرجان کند، 5 هفته پیش رو دارد؛ 5 هفته ای که شاید دوباره دست سرنوشت روزهای خوش او را تداعی کند، ولی حالا که او در سقوطی ادامه دار به سر می برد و به نظر ماموریتی سخت برای تضمین ادامه حضور در ایران پیش رو دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kemw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از جام حذفی عجیب تا دیدارهای پرگل در کرمان