تاریخ انتشار: 1400/04/10 12:25
کد خبر: 37114

اسکوچیچ: فرقی نمی کرد با چه تیمی همگروه شویم/با پیروزی در 7 بازی گذشته در فرم خوبی قرار داریم

سرمربی تیم ملی ایران بعد از قرعه کشی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: برای ما فرقی نمی کرد با چه تیمی بازی کنیم چون آماده رقابت هستیم.
اسکوچیچ: فرقی نمی کرد با چه تیمی همگروه شویم/با پیروزی در 7 بازی گذشته در فرم خوبی قرار داریم

 تیم ملی کشورمان امروز در قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با تیم های کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان رقیب شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از این قرعه کشی در گفت‌وگوی آنلاین عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم مربیگری در ایران باعث افتخارم است. خیلی خوب می دانیم بازی های سختی را در مرحله نهایی داریم و باید در تمام بازی ها به پیروزی برسیم، مطمئنا برای حضور در این مرحله انگیزه بالایی داریم.

وی در پاسخ به  سوال مجری AFC درباره اینکه در 7 بازی اخیر با تیم ملی ایران پیروز شده است گفت: بله ما در 7 بازی خود برنده شدیم و این نشان می دهد تیم در فرم خوبی قرار دارد. از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار داریم و آماده هستیم تا در ادامه رقابت ها از بازی ها لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان عنوان کرد: ما به تیم خودمان نگاه می کنیم و به بقیه تیم ها توجهی نمی کنیم. ما تجربه بازی مقابل عراق و سوریه داشتیم و برای ما فرقی نمی کرد با چه تیمی همگروه شویم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrzkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی در نقش جهان