تاریخ انتشار: 1400/04/10 13:40
کد خبر: 37111

انتخاب‌های غلط به استقلال لطمه زد/ فرهاد مجیدی نباید تنها بماند

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به وضعیتی که برای این باشگاه ایجاد شده است گفت: انتخاب‌های غلطی که در برخی مسئولیت ها صورت گرفته به این تیم لطمه زد.
انتخاب‌های غلط به استقلال لطمه زد/ فرهاد مجیدی نباید تنها بماند

رضا رجبی در خصوص شرایط این روزهای استقلال که مشکلات زیادی را پشت سر می‌گذارد، گفت: در علم روز فوتبال ثابت شده که مسائل فنی ۴۰ درصد و عوامل اجرایی ۶۰ درصد دخیل هستند و می‌توانند باعث موفقیت تیم شوند اما در استقلال، آن ۶۰ درصد وجود ندارد، منابع مالی با مشکل مواجه شده و هیچ چیز سر جای خودش نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس به دنبال دو مدافع برای فصل جدید تیم خود و استقلال همچنان درگیر دعوای مدیریتی است. در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسد آبی‌ها بتوانند بازیکنانی که مورد نظر فرهاد است برای فصل آینده جذب کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: تا چند وقت پیش اعتقاد داشتم وزیر ورزش و جوانان در این مسائل تأثیرگذار نیست، اما هر چه جلوتر می‌روم متوجه می‌شوم تفکراتم اشتباه بوده است. در این اتفاقات ۳۰ میلیون هوادار ناراضی هستند. باشگاهی که طرفدارانش عاشق تیمشان هستند، این روزها در بدترین شرایط قرار گرفته است.

رجبی در خصوص تغییرات هیئت مدیره گفت: دو نفر استعفا می‌دهند اما استعفایشان مورد قبول واقع نمی‌شود. پرویز مظلومی مورد اهانت هواداران قرار گرفته، هرکس کار خودش را انجام می‌دهد و مشکلات در آکادمی به وجود می‌آید که ضربه سختی به استقلال می‌زند. مدیرعامل باشگاه مورد اقبال عمومی قرار نگرفته و هواداران به شدت از او ناراضی هستند. با انتقادهای وارده نسبت به مددی، بهتر است با استقلال خداحافظی کند و کار را به افراد باتجربه و نام آشنا بسپارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که این مشکلات تا چه زمان در این تیم وجود خواهد داشت؟ گفت: این یک داستان ادامه‌دار است. دلم برای هواداران می‌سوزد. متأسفانه تیم بزرگ‌تر ندارد. در چنین شرایطی هیچ امیدی به این تیم نیست. پرسپولیس با آرامش به کارش ادامه می‌دهد اما استقلال همچنان دنبال منابع مادی می‌گردد. مجیدی تنها شده، او باید هم کار فنی و هم کارهای مدیریتی را انجام بدهد، زیرا از مدیریت باشگاه برای موفقیت استقلال آبی گرم نمی‌شود بنابراین در چنین شرایطی نباید مجیدی را تنها بگذاریم و همه باید از او حمایت کنیم تا بتواند به همراه بازیکنان نتیجه خوبی بگیرد البته بازیکنان شرایط را درک کرده و دست به دست او داده تا بتوانند نمایش قابل قبولی داشته باشند.

وی با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: وضعیت استقلال مبهم است، برخی‌ها هزینه می‌کنند تا استقلال شرایط خوبی داشته باشد اما مسئولان باشگاه مقابل آنها ایستادند و اجازه کار نمی‌دهند. باید امیدوار بود که استقلال از این بحران خارج شود. انتخاب‌های غلط به استقلال ضربه زده است. انتظار می‌رود با تغییراتی که در دولت انجام می‌شود، شاهد تحولات مثبت در استقلال باشیم. دولت آینده باید یک هیئت مدیره قوی را برای استقلال تشکیل دهد. معلوم نیست علی‌نژاد چه عنادی با استقلال دارد که به دنبال نابودی این تیم است اما هواداران باید صبور باشند چرا که شاید با تغییرات به وجود آمده در وزارت ورزش، استقلال از شرایط نابسامان بیرون بیاید.

رجبی در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال تهران برابر آلومینیوم اراک گفت: آبی‌ها یک تیم پرمهره هستند، این اتفاقات باعث همدلی آنها شده و رفته‌رفته برد برای آنها به یک عادت تبدیل می‌شود. باید مجیدی و بازیکنانش با دست پر از اراک بیرون بیایند. آلومینیوم تیم خوبی است اما با نمایشی که استقلال در هفته‌های گذشته از خود نشان داده، حتماً باید پیروز این بازی باشد. استقلال یک دربی حساس را پیش‌رو دارد که به نظر می‌رسد با شرایط این روزهای استقلال، این مهم‌ترین دربی برای آبی‌ها خواهد بود.

وی تأکید کرد: استقلال اندکی دچار نوسان شده به دلیل آنکه مجیدی تنهاست و هنوز نتوانسته دستیارش را از ایتالیا بیاورد بنابراین در چنین شرایطی باید پیشکسوتان به وی کمک کنند که تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص ابقاء دراگان اسکوچیچ گفت: فدراسیون در انتخاب اسکوچیچ تصمیمی نگرفته بلکه فشار از بیرون بوده است. با عده‌ای صحبت کردند تا اسکوچیچ بماند؛ این افراد برنامه‌های فدراسیون را تغییر دادند.اسکوچیچ مربی بزرگی نیست، رزومه قابل تأملی ندارد اما باید حالا که به عنوان سرمربی تیم ملی ما حضور دارد، با تمام انتقادات وارده، باید از وی حمایت شود که بتواند تیم ملی ایران را به جام‌جهانی هدایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kojkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصر نتیجه‌ نگرفتن استقلال فقط بازیکنان هستند/یک عده دوست دارند خودشان جای مجیدی باشند