تاریخ انتشار: 1400/04/11 12:03
با تدابیر ربیعی سه امتیاز را گرفتیم
کد خبر: 37071

آذرباد: شک نداشتیم فولاد را شکست می‌دهیم

هافبک مس رفسنجان مدعی است که تیمش با فرار از بدشانسی، اکنون طی دیدارهای باقیمانده به بهترین شکل برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهد کرد.
آذرباد: شک نداشتیم فولاد را شکست می‌دهیم

محسن آذرباد که در نیمه دوم دیدار مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت درباره برتری مقابل این حریف می‌گوید: فوتبال نزدیک بود بار دیگر روی بدش را به ما نشان بدهد. ما در طول هفته به بهترین شکل حریف را آنالیز کرده بودیم و کادرفنی تمرینات مناسبی برای دستیابی به نتیجه در این جدال ترتیب داده بودند. مثل بازی‌های گذشته در شرایط بدشانسی قرار داشتیم اما خوشبختانه در نهایت به آنچه که شایسته‌اش بودیم رسیدیم و این سه امتیاز کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: فولاد تیم بزرگی است و از بازیکنان و کادرفنی فوق‌العاده بهره می‌برد اما ما چاره‌ای جز برد در این بازی نداشتیم و تمام هدف ما کسب سه امتیاز و پایان دادن به بدشانسی‌ها بود. این هدف را تا ثانیه‌های پایانی دنبال کردیم و خدا را شکر که در نهایت به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. باید از کارفنی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که چه در طول هفته و چه در جریان بازی با تدابیر خود و فارغ از احساسات شرایط را برای کسب نتیجه فراهم کردند و ما شک نداشتیم که فولاد را شکست می‌دهیم. مسلما تیم ما شایسته کسب رتبه بهتری است و تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای باقیمانده با دستیابی به نتیجه مناسب، جایگاه خود را در لیگ ارتقا بدهیم.

آذرباد که در بازی قبلی مقابل پرسپولیس با مصدومیت مواجه شده بود، در این بازی توانست در نیمه دوم با حرکات هجومی در سمت چپ شانس‌های خوبی برای تیمش شکل دهد و درباره عملکرد خود می‌گوید: ما تیم خوبی هستیم و تمام بازیکنان در تلاش هستند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.  در دیدارهای قبلی بدشانسی عامل اصلی ناکامی ما بود و ما به یک برد به این شکل نیاز داشتیم. یک کامبک مناسب در لحظات پایانی و مقابل تیمی قابل احترام. تلاش خواهیم کرد تا این روند برتری را حفظ کنیم و بار دیگر در مسیر کسب نتیجه قرار گیریم. ما اهداف بزرگی داریم که در فصل آینده به بهترین شکل آن را دنبال خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkrva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم
آذرباد: اکنون تیم باتجربه‌تری هستیم