تاریخ انتشار: 1400/04/12 20:55
کد خبر: 37014

پرسپولیس بدون هافبک دفاعی/ شریفی در اهواز فیکس می‌شود؟

با اینکه پرسپولیس در بازی دشوار و نزدیک با گل گهر پیروز شد و نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفت اما این برد برای سرخ‌ها یک تلفات مهم داشت. میلاد سرلک در این بازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت و دیدار حساس سه شنب شب در اهواز مقابل فولاد را از دست داد.
پرسپولیس بدون هافبک دفاعی/ شریفی در اهواز فیکس می‌شود؟
محرومیت سرلک از آن بازی وقتی نگران‌کننده می‌شود که بدانیم کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی مؤثر و مهم سرخ‌ها هم مصدوم است و به آن بازی نمی‌رسد. در این شرایط کادر فنی سرخ‌ها یا باید مثل بازی مس رفسنجان احسان پهلوان را به مرکز بیاورند و از عالیشاه در کناره‌ها استفاده کنند تا زوج مغانلو – آل کثیر در خط حمله شکل گیرد یا جای سرلک به محمد شریفی در پست هافبک دفاعی بازی دهند.
در حالت اول اگر پهلوان به مرکز زمین بیاید نوراللهی تبدیل به هافبک دفاعی تیم خواهد شد و باید در این پوزیشن ایفای نقش کند اما بازی رفت با فولاد نشان داد این تیم خط میانی فوق‌العاده قدرتمندی دارد و می‌تواند بازی را از پرسپولیس بگیرد پس شاید شریفی که قدرت توپگیری بیشتری دارد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. شریفی این فصل در چند بازی در دقایق کوتاهی بازی کرده و تنها یک بازی مقابل گوا در لیگ قهرمانان فیکس بوده اما چنانچه در اهواز به میدان برود آزمون فوق‌العاده دشواری را در رویارویی با خط میانی قدرتمند فولاد خواهد داشت.
در عین حال کادر فنی پرسپولیس هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته و احتمالاً امروز یا فردا در این باره به جمع‌بندی خواهند رسید.گفتنی است با توجه به اینکه وحید امیری در تمرین روز پنجشنبه حضورفعالی داشت احتمال دارد او از بازی با فولاد به ترکیب اصلی برگردد و شاید هم فقط در لیست باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrzxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هافبک سرخ‌ها دربی را از دست می‌دهد؟