تاریخ انتشار: 1400/04/15 12:07
کد خبر: 36908

مددی: چرا میثاقی رسول‌پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نمی‌آورد؟

مدیرعامل استقلال طی اظهاراتی به یکی از مجریان صدا و سیما انتقادات شدیدی را مطرح کرد.
مددی: چرا میثاقی رسول‌پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نمی‌آورد؟

به نقل از باشگاه استقلال، احمد مددی، درباره ناتمام ماندن صحبت‌هایش در شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، گفت: شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد که شیطنت و نیات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال کرد. 

مددی تصریح کرد: هیچ تردیدی در گرایش رنگی میثاقی و تعلق خاطرش به یک تیم خاص وجود ندارد و ایشان با سواستفاده از موقعیت خویش و تریبون رسمی صدا و سیما که امانتی دست ایشان است، به تخریب وجهه استقلال مشغول است. 

وی تاکید کرد: از مدیریت محترم شبکه سوم سیما می‌خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه‌ای به دنبال به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و تولید حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز  تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن‌ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع کنند و نهایتا سیاست برنامه خود را از "به هر قیمتی دیده شدن" به "قیمتی دیده شدن" تغییر دهد.

وی افزود: سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقایق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در پایان نیز درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غیر منصفانه کنند. مطمئنا به زودی با تلاش‌های بی وقفه، علیرغم شیطنت‌ها و غرض ورزی‌های صورت گرفته، مشکلات استقلال حل می‌شود و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg9k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه استقلال: نامداری دنبال جانشین مجیدی بود/ کمک هواداران ۶۸۲ میلیون است