تاریخ انتشار: 1400/04/16 12:15
کد خبر: 36855

بازیکن پیکان: با ناداوری 3 امتیاز بازی با سپاهان را از دست دادیم

گلزن تیم پیکان در بازی با سپاهان گفت: برای برد به زمین آمده بودیم اما با ناداوری سه امتیاز این مسابقه را از دست دادیم.
بازیکن پیکان: با ناداوری 3 امتیاز بازی با سپاهان را از دست دادیم

علیرضا کوشکی درباره تساوی یک بر یک تیم‌ فوتبال پیکان مقابل سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: برای کسب سه امتیاز به زمین آمدیم و تیم‌مان مقابل تیم بزرگ سپاهان که مدعی قهرمانی است، منسجم بود. گل اول را هم به ثمر رساندیم که اولین گل خودم در این فصل بود. بازی خیلی خوب جلو می‌رفت تا اینکه سپاهان به گل رسید. البته طبق نظر کارشناسان داوری این گل به دلیل آفساید باید مردود می‌شد.

وی افزود: در لحظات پایانی این مسابقه هم بازیکن سپاهان با دست جلوی ضربه امین درویشی را گرفت اما داور برای ما پنالتی نگرفت. در شرایطی که با روحیه و تلاش بازیکنان و کادرفنی دنبال بردن سپاهان بودیم اما به دلیل اشتباهات داور و ناداوری زحمات بازیکنان و کادرفنی پیکان هدر رفت و در شرایطی که مستحق کسب سه امتیاز بودیم، از این بازی سخت یک امتیاز به دست آوردیم. 

بازیکن پیکان درباره اینکه شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا در صورت برتری مقابل سپاهان بیشتر می شد، توضیح داد: همچنان به این موضوع امیدوار هستیم زیرا پیکان در هفته‌های اخیر بازی هایش را به خوبی جلو برده و امتیازات خوبی جمع کرده است. قصد داریم برای رسیدن به این هدف مهم در دیدارهای پیش رو هم امتیازات لازم را کسب کنیم. پیکان با تلاش مهدی تارتار و کادرفنی تیم منسجم و پرتلاشی شده است و دنبال کارهای بزرگ است.

کوشکی درباره اعلام رای کمیته استیناف به سود پیکان در پرونده دیدار جنجالی این تیم مقابل سایپا گفت: اگر می‌خواستند حق را به حقدار بدهند، باید این رای برمی‌گشت که خدا را شکر این اتفاق افتاد و روحیه تیم ما را بالاتر برد. برای کسب سه امتیاز آن مسابقه در زمین خیلی تلاش کردیم و خیلی مهم بود که رای به سود ما بازگردد.

وی درباره اینکه با وجود 21 ساله بودن در این فصل مورد اعتماد مهدی تارتار قرار گرفت، تصریح کرد: تارتار به جوان‌ها نگاه ویژه ای دارد و حق نفرات جوان باکیفیت را می‌دهد. امسال تیم ما در هر بازی از 8-7 بازیکن جوان استفاده کرده و میانگین سنی پیکان 24-23 سال است. جوانگرایی کادرفنی به دانش و سطح کیفی بالای مربیگری‌اش باز می‌گردد و سبب شده ما به عنوان بازیکن جوان پیشرفت کرده و پاسخگوی زحماتش باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9mpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری جنجالی بعد از گل سپاهان به پیکان

دروازه بان پیکان مقابل سپاهان محروم نیست
استعلام کتبی خودروسازان از سازمان لیگ